همزمان عید غدیر صورت می‌گیرد؛

رونمایی از ۳ عنوان کتاب صوتی و مکتوب دفاع مقدس در خراسان‌ جنوبی

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی گفت: همزمان با عید غدیر و روز خبرنگار سه عنوان کتاب صوتی و مکتوب دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۰۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ - 06August 2020

رونمایی از ۳ عنوان کتاب صوتی صوتی و مکتوب دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی«مهدی رحیم‌آبادی» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: تبلیغ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ از خودگذشتگی و شهادت به جوانان و نسل امروزی که جنگ و ایثارگری را ندیده‌اند، وظیفه همه ماست.

وی بیان داشت: یکی از وظایف اصلی و خطیر ما در عرصه کنونی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صبر و استقامت در جامعه است و باید با برنامه‌های اساسی و راهبردی ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران امنیت، صلابت و استقلال در کشور است، عنوان کرد: این سرمایه‌های عظیم با از جان‌گذشتگی و ایثار شهدا به‌دست آمده و باید از این دستاوردهای بسیار مهم با جان‌ و دل نگهداری شود.

رحیم‌آبادی اعلام کرد: همزمان با عید غدیر و روز خبرنگار سه عنوان کتاب صوتی و مکتوب دفاع مقدس که به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهیه و تنظیم شده، رونمایی می‌شود.

وی با اعلام اینکه این مراسم روز شنبه 18 مرداد ساعت 20:30 شب در بوستان شهدای گمنام بیرجند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین طی این مراسم از خبرنگاران فعال حوزه دفاع مقدس استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار