فرمانده مرزبانی ناجا:

«امنیت مرزها»؛ مرهون خون شهدا/ مرزبانی ناجا حامی مرزنشینان است

سردار «احمدعلی گودرزی» گفت: مرزبانی نیروی انتظامی حامی مرزنشینان و جوانانی است که برای کسب رزق و روزی حلال تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ - 06August 2020

امنیت مرزها مرهون خون شهداست/ مرزبانی ناجا حامی مرزنشینان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا، در دیدار صمیمی با مرزنشینان شهر مرزی «بانه»، مردم شریف استان کردستان را افتخار ایران اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، پشتیبانی‌های بی‌دریغ هموطنان‌مان در استان کردستان را در جبهه حق علیه باطل فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: اگر امنیتی در مرزهای ایران اسلامی وجود دارد و سربازان و فرزندان شما در این منطقه از حدود و ثغور دفاع می‌کنند، به‌دلیل پشتیبانی مردم شریف کشورمان است.

سردار گودرزی با ابلاغ سلام فرمانده نیروی انتظامی به مرزنشینان، تصریح کرد: استان کردستان ۵ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم این انقلاب کرد و به دشمنان اجازه تعدی و تجاوز به خاک کشورمان را ندادند.

فرمانده مرزبانی ناجا، برقراری امنیت مرزهای ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: امنیت مطلوبی که در استان کردستان وجود دارد، حاصل تلاش شبانه‌روزی همرزمانم در سراسر مرزهاست که این افتخار بزرگی برای مرزبانان و مرزنشینان است.

وی با اشاره به تفرقه‌افکنی و دسیسه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: مرزنشینان استان کردستان، مرزیاران افتخاری در کنار همرزمانم از سرحدات کشور دفاع و پاسداری می‌کنند و این اتحاد همیشه در مرزها جاری و ساری است.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا افزود: مرزبانی نیروی انتظامی حامی مرزنشینان و جوانانی است که برای کسب رزق و روزی حلال تلاش می‌کنند.

سردار گودرزی با اشاره به آیات سوره مبارکه «والعادیات»، گفت: مرزبانان، امروز در نقاط صفر مرزی کشور برای تأمین امنیت مردم تلاش شبانه‌روزی دارند و از خاک و ناموس کشور دفاع و پاسداری می‌کنند.

وی با تبیین فلسفه مناطق ممنوعه در نوار مرزی، عنوان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران دارای قوانین و مقررات مرزی است و مرزبانان با اقتدار در مقابل قاچاقچیان و اشرار و معاندین ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند با ورود اقلام ضد فرهنگی و مشروبات الکلی، سلاح و…، ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی را نقض شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر حفظ اموال بیت‌المال، خاطرنشان کرد: دعای خیر شما مرزنشینان بدرقه راه فرزندان این مرز و بوم در پاسگاه‌های مرزی است و ان‌شاءالله با پیروی از مولایمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) از مرزهای ایران اسلامی حراست و پاسداری می‌کنیم تا کشورمان به فضل الهی از هرگونه بلا در امان باشد.

خاطرنشان می‌شود؛ به‌مناسبت دهه کرامت طرح مواسات و همدلی مومنانه با حضور سردار فرمانده مرزبانی ناجا در مناطق محروم مرزی بانه، بسته‌های معیشتی در میان مرزنشینان بی‌بضاعت توزیع شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار