مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان:

نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی‌بدیل است

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان گفت: نقش رسانه‌ها به عنوان بازوی توانمند اطلاع‌رسانی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار وشهادت بی‌بدیل و اساسی است.
کد خبر: ۴۰۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ - 06August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، در آستانه هفدهم مرداد روز خبرنگار، «احمد گروهی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان امروز از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان بازدید کرد.

در این بازدید که «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان حضور داشت، مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی» و با تقدیر از خبرگزاری دفاع مقدس به جهت انتشار اخبار و مطالب مرتبط با ایثار و فرهنگ ایثارگری، اظهار داشت: خبرنگاران باید به نحو احسنت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند.

نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی بدیل است

گروهی با بیان اینکه نقش رسانه ها به عنوان بازوی توانمند اطلاع رسانی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار وشهادت بی‌بدیل و اساسی است افزود: فعالیت ها در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تنها با نشر و اطلاع رسانی ماندگار خواهد شد و وظیفه همه رسانه‌ها این است که مردم را با این فرهنگ جاودانه آشنا کنند.

وی تصریح کرد: جامعه و به خصوص قشر جوان و نوجوان تشنه فرهنگ دفاع مقدس هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت رسانه فرهنگ ناب و اثرگذار دفاع مقدس و نیز ایثار و شهادت، جامعه را به سمت تعالی سوق داد.

نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بی بدیل است

در این دیدار «فهیمه طاهری»، مسئول خبرگزاری دفاع مقدس استان کرمان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این خبرگزاری در حوزه فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار