مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد؛

چاپ 400 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در خراسان شمالی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: 400 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در خراسان شمالی به چاپ رسیده است.
کد خبر: ۴۰۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ - 06August 2020

چاپ 400 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی، سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در مراسم رونمایی از 43 عنوان کتاب دفاع مقدس که در محل کتابخانه آیت‌الله مهمان نواز شهرستان بجنورد برگزار شده بود، اظهار داشت: از فداکاری ها، رشادت‌ها، از خودگذشتگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا چهل سال می‌گذرد و همه ما مدیون تلاش‌ها و رشادت های این عزیزان هستیم.

وی آرامش و امنیت فعلی کشور را مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: در حال حاضر همه ما وظیفه داریم تا ارزش‌های دفاع مقدس را به درستی به نسل های آینده منتقل کنیم.

امیری از چاپ 400 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در خراسان شمالی خبرداد و عنوان کرد: باید در این حوزه بیشتر تلاش کنیم چرا که چاپ کتاب به عنوان یک حرکت ارزشی ماندگار است و می تواند منبعی برای نسل‌های آینده باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در این مراسم رونمایی از 43 کتاب حوزه دفاع مقدس که از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به چاپ رسیده رونمایی و تعداد هزار و 851 نسخه کتاب نیز به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به منظور اهدا به کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه تخصصی حوزه دفاع مقدس تحویل داده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار