همزمان با عید غدیر؛

دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در زارچ برگزار می‌شود

فرمانده مرکز مقاومت بسیج زارچ گفت: با توجه به آغاز موج دوم بیماری کرونا، مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی زارچ هم‌زمان با عید سعید غدیر خم اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۰۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ - 06August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد،  فرمانده مرکز مقاومت بسیج زارچ گفت: با توجه به آغاز موج دوم بیماری کرونا، مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی زارچ هم‌زمان با عید سعید غدیر خم اجرا می‌شود.

سروان «ساقی» افزود: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه تنها توزیع بسته‌های معیشتی نخواهد بود بلکه علاوه بر آن‌ها اهدای کمک جهیزیه و کارت هدیه نیز در دستور کار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خویش به لزوم حمایت از اقشار آسیب‌پذیر از کرونا تأکید داشتند، عنوان کرد: در این راستا همه دستگاه‌ها و خیران در حد توان خویش از این افراد حمایت بکنند چراکه در حال حاضر شرایط به‌گونه‌ای است که اجرای محدودیت‌های کرونانی، تعدادی را با مشکلات معیشتی روبه‌رو کرده است.

سروان ساقی بابیان اینکه نیرو‌های بسیجی از همان ابتدای شیوع کرونا با تمام توان برای خدمت به مردم به میدان آمدند، تصریح کرد: این نیرو‌ها در ضدعفونی معابر، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و توزیع بسته‌های معیشتی بدون هیچ چشمداشتی به مردم خدمت کردند.

ساقی با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از اجرای مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه یادآور شد:در مرحله نخست این رزمایش که هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و پس‌ازآن ادامه داشت، قریب ۲۷۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های شناسایی‌شده آسیب‌دیده از کرونا توزیع‌شده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج زارچ در پایان با بیان اینکه عبور از این روز‌های سخت نیازمند همراهی تمام اقشار و افراد جامعه و کسانی است که توانایی کمک به نیازمندان رادارند، گفت: از تمامی خیران، دستگاه‌های مسئول و مردم دعوت می‌کنیم با پیوستن به این رزمایش ملی، با پایان دادن به غم و اندوه هم‌وطنان نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا پیوند بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها