در پیامی؛

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد روز خبرنگار را تبریک گفت

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۰۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ - 07August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت «محمود صارمی» و روز خبرنگار فرصت مغتنمی است برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای رسانه که جان شیرین خود را در راه برافراشتن بیرق بزرگ آگاهی بخشی، پاسداری و حراست از عدالت علوی و اندیشه انقلابی، خالصانه و بی ادعا نثار کرده اند.

روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریف و زحمتکشی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه بشری را فراهم می‌آورند.

روز پاسداشت کسانی است که به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت گوی جامعه، سختی‌ها و مشقات این حرفه مقدس را به جان خریده و با تلاش و کوشش خود، اصلاح گر امور و روشنی بخش مسیر آینده می‌شوند.

خبرنگاران طلایه داران جبهه دانایی و آگاهی به عنوان چشمان تیزبین و زبان گویای مردم، با قلم و اندیشه خود دلسوزانه به بیان حق و دفاع از مصالح عموم می پردازند و قطعا گام برداشتن در مسیر روشنگری، اطلاع رسانی، مطالبه گری و تنویر افکار عمومی، وظیفه و رسالت سنگینی است که جز با خدمت صادقانه، همت مجاهدانه، صبر و بردباری میسر نخواهد شد.

امروز نقش و جایگاه رسانه ها خصوصا فضای مجازی در دگرگونی و تغییرات عرصه های مختلف زندگی انسان‌ها به سرعت در حال گسترش بوده و مخاطبان خود را تحت بمباران اطلاعات قرار می‌دهند؛ بنابراین، در زمانه‌ای که رسانه های استکباری با طرح پارادایم جهانی شدن و فرهنگ آمریکایی شدن در پی استحاله فرهنگی و تحمیل سبک و الگوی زندگی غربی لیبرالیستی به ملت‌های آزاده و دارای فرهنگ اصیل هستند و از سوی دیگر القاء ناکارآمدی نظام‌ها و دیگر الگوهای پیشرفت و تعالی در صدر اهداف و طرح‌های رسانه‌ای نظام‌های استبدادی قرار دارد، در چنین شرایطی وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه در زمینه اطلاع رسانی، روشنگری و انتقال اخبار موثق سخت‌تر است.

خبرنگاران قشر فرهیخته‌ای هستند که به پاس حرمت و قداست قلم و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی هستند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در کشور، خصوصاً خبرنگاران و جامعه خبری پرتلاش و ساعی استان یزد، تبریک و تهنیت عرض کرده، توفیق و سربلندی روز افزون آنان را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن عزیز اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار