پیام روابط عمومی ارتش بمناسبت روز خبرنگار؛

پاسداری از مرز‌های فکری و فرهنگی بر عهده خبرنگاران است

پاسداری از مرز‌های فکری و فرهنگی بر عهده اصحاب قلم و رسانه‌ها از جلمه خبرنگاران حقیقت محور است
کد خبر: ۴۰۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ - 07August 2020

پاسداری از مرز‌های فکری و فرهنگی بر عهده خبرنگاران استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، روابط عمومی ارتش بمناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار با صدور پیامی، این روز را به آحاد خبرنگاران رسانه‌های جمعی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

عزت، استقلال و شرف هر ملیتی در گرو پاسداری و دفاع غیرتمندانه در دو مرز فکری و فرهنگی آن است.

پاسداری و دفاع از مرز‌های فیزیکی بر عهده نظامیان و پاسداری از مرز‌های فکری و فرهنگی بر عهده اصحاب قلم و رسانه‌ها از جلمه خبرنگاران حقیقت محور است که با سرانگشتانی هنرمند به بیان حقایق و حفظ و ترویج آرمان‌های والای انسانی برخاسته و در برهه‌های سخت و حساس به روشنگری حقایق می‌پردازند.

۱۷ مرداد، روز گرامی‌داشت مدافعان پاک باخته‌ای است در کسوت پر افتخار خبرنگاری در خط مقدم دفاع از مرز‌های فکری و فرهنگی قلم می‌زنند و با بیان حقایق ابر‌های ظلمت را از پیش دیدگان طالبان حقیقت کنار زده و با تحریف واقعیات به مبارزه بر می‌خیزند.

تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران صبور و متعهدمان در مصاف با جنگ نرم دشمنان، یادآور مقاومت و دلاورمردی‌های سربازان جبهه جنگ‌های نابرابر و سخت است و بجاست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، توفیقات روزافزون رهروان صدیق بزرگ مردان عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را از خدای بزرگ مسئلت کنیم و در سایه این تلاش مقدس، بیش از پیش شاهد اعتلای جمهوری اسلامی ایران باشیم.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران

نظر شما
پربیننده ها