نماینده مردم دشتستان مجلس شورای اسلامی:

تقویت سواد رسانه‌ای نیاز جدی و امروز جامعه است

«ابراهیم رضایی» با بیان اینکه تقویت سواد رسانه‌ای نیاز جدی و امروز جامعه است، گفت: سواد رسانه‌ای مردم بالاست و این سواد رسانه‌ای نخبگان است که باید در کنار مردم ارتقا یابد.
کد خبر: ۴۰۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ - 07August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ابراهیم رضایی» نماینده مردم دشتستان مجلس شورای اسلامی امروز (جمعه) در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر با تاکید بر مصون سازی اظهار داشت: پیام‌های منتشر شده از سوی استکبار جهانی نباید بر اراده و نگاه ما بعنوان یک ایرانی و مسلمان تاثیر گذار باشد، بلکه در مقابل این پیام‌ها باید قدرت تشخیص داشته باشیم. در این شرایط ارتقا و تقویت سواد رسانه‌ای جامعه ضروری است.

وی با بیان اینکه تقویت سواد رسانه‌ای نیاز جدی و امروز جامعه است، خاطرنشان کرد: سواد رسانه‌ای مردم بالاست و این سواد رسانه‌ای نخبگان است که باید در کنار مردم ارتقا یابد.

وی ادامه داد: هرکسی در سپر رسانه‌ای ما می‌خواهد کاری انجام دهد باید پاسخگوی قانون و ملت ما باشد.

رضایی بیان کرد: ما سیاست‌گذاری درست و به معنی واقعی کلمه در عرصه رسانه نداریم و همواره شاهد بعضی هرج و مرج‌ها دراین خصوص هستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: قائل به استقلال رسانه‌ای هستم و معتقدم در حوزه‌های مختلف باید استقلال داشته باشیم و مخالف دست درازی دشمن و هر بیگانه‌ای به خاک، فرهنگ، مسائل اقتصادی و اجتماعی ایران هستم.

رضایی یادآور شد: اینقدر ما باید قوی باشیم که دشمن نتواند در داخل ایران در فضای حقیقی و مجازی هر کاری بخواهد انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار