مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر:

ارسال یک هزار و ۳۰۰ اثر به پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر

«عبدالله نجفی» گفت: یک هزار و ۳۰۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر ارسال شد که از این بین با نگاه داوران ۲۰ اثر بعنوان آثار برگزیده در استان انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۰۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ - 07August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالله نجفی» مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر امروز (جمعه) در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار بود اسفندماه آئین پایانی جشنواره استانی ابوذر برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری این آئین به امروز و آن هم از طریق شبکه استانی صدا و سیما موکول شد.

وی گفت: اطلاع رسانی به موقع و دقیق، آگاهی بخشی در حوزه سلامت فردی و عمومی و پاسخ به شایعات و اخبار جعلی از عمده فعالیت های اصحاب رسانه در این مدت بوده است.

وی بیان کرد: با نگاه به هدف‌ها و ارزش‌های انقلاب و بر بستر بیانیه گام دوم انقلاب، جشنواره ابوذر که نقش بسزایی در ارتقای کیفی سطح‌های مختلف آثار رسانه‌ای دراستان بوشهر داشته‌است، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: گردآوری آثاری ماندگار و فاخر در قالب خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، مقاله، عکس و موشن گرافیک به عنوان یک اصل در جشنواره ابوذر پیگیری شد.

نجفی گفت: افزایش و غنی‌سازی فرهنگ رسانه انقلابی در بین اصحاب رسانه، ایجاد فضای رقابتی مثبت، تزریق نشاط و امید به جامعه در کنار بیان مسائل و مشکلات صنفی حوزه اطلاع رسانی و معرفی آثار برتر به جشنواره کشوری از جمله اهداف و انگیزه های برگزاری جشنواره ابوذر در استان بوشهر است.

وی یادآور شد: امسال نیز موضوع های کشوری این جشنواره شامل مسائل صنفی خبرنگاران، دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع و جبهه مقدس، موضوع‌های آزاد اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه های اقدام، محرومیت زدایی و رونق تولید به مرحله داوری رسید.

نجفی ادامه داد: یک هزار و ۳۰۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر ارسال شد که از این بین با نگاه داوران ۲۰ اثر بعنوان آثار برگزیده در استان انتخاب شدند.

وی در خصوص پویش ملی خاطره نگار گفت: ثبت خاطرات خبرنگاران از فعالیت‌ها و کارهای ماندگار آنان که باعث حرکت روبه جلو بوده در حال برگزاری است و مورد استقبال فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار