رئیس کمیته امداد خبر داد؛

کمک ۱۸۵ میلیاردی مردم به نیازمندان در عید قربان

سیدمرتضی بختیاری گفت: در طرح عید قربان کمیته امداد، مردم و خیران ۱۸۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی به نیازمندان ارائه کردند.
کد خبر: ۴۰۹۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ - 07August 2020

کمک ۱۸۵ میلیاردی مردم به نیازمندان در عید قربانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سیدمرتضی بختیاری با تبریک عید سعید غدیر و روز خبرنگار، به ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در مرحله نخست پویش ایران همدل پرداخت و اظهار داشت: مردم عزیز ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان و در پی دعوت رهبر معظم انقلاب، بیش از ۵۴۰ میلیارد تومان از طریق کمیته امداد به نیازمندان کمک کردند.

وی ادامه داد: در طرح اطعام مهدوی ۱۱ میلیون پرس غذای گرم در بیش از ۱۸۰۰ آشپزخانه طبخ و میان نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مرحله دوم پویش ایران همدل با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مرحله دوم پویش ایران همدل از فردا همزمان با عید سعید غدیر به طور رسمی آغاز می‌شود و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

بختیاری تاکید کرد: این پویش با محوریت کمک به کودکان زیر ۶ سال دچار مشکلات تغذیه‌ای، مادران باردار و شیرده و خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود تا گام مهمی در جهت تحقق جامعه سالم برداشته شود.

وی از برگزاری طرح اطعام حسینی در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل خبر داد و گفت: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱۴* و یا از طریق کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ کمک‌های خود را به نیازمندان اختصاص دهند.

رئیس کمیته امداد به کمک‌های مردمی در عید قربان اشاره کرد و افزود: همزمان با عید قربان ۱۱.۵ میلیارد تومان کمک نقدی در کمیته امداد جمع‌آوری شد که با خرید گوشت در اختیار خانواده‌های محروم قرار گرفت.

وی تاکید کرد: همچنین بیش از ۱۷۳ میلیارد تومان کمک غیرنقدی شامل گوشت و دام زنده با کمک خیران، از طریق کمیته امداد به نیازمندان ارائه شد.

رئیس کمیته امداد از کمک بنیاد مستضعفان برای تهیه جهیزیه خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: ۱۰ هزار سری جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی از سوی بنیاد مستضعفان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار