بیانیه فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران در صف مجاهدان انقلاب اسلامی قرار دارند

فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی در بیانیه‌ خود به مناسبت روز خبرنگار آورده است: اجر خبرنگاران که پرچمداران جنگ نرم هستند و با انتشار حقایق نقشه‌های شوم دروغ‌پردازان خارجی را نقش بر آب می‌کنند، کمتر از اجر کسانی نیست که سلاح به دست می‌گیرند و از سرحدات نظام مقدس اسلامی دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ - 07August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: مبارک باد غدیر؛ مبارک باد روزی که نعمت ولایت به جهانیان عرضه شد؛ مبارک باد روز کامل شدن دین و مبارک باد روز خبرنگار.

این بیانیه می‌افزاید: روز خبرنگار، روز پاسداشت بزرگانی است که بدون هراس از سختی‌ها و دشواری‌های این راه مقدس، به وظیفه خطیر و پر افتخار خبرنگاری پرداخته‌اند و پا در مسیر دشواری‌ها به جهت انتقال دقیق، صحیح و صریح واقعیات در چارچوب مصالح نظام و ملت به همگان گذاشته‌اند.

در این بیانیه تاکید شده است: در این روزگار که دشمن با تمام توان اهریمنی رسانه‌های خود، به مصاف جمهوری اسلامی ایران آمده است، اجر خبرنگاران که پرچمداران جنگ نرم هستند و با انتشار حقایق نقشه‌های شوم دروغ‌پردازان خارجی را نقش بر آب می‌کنند، کمتر از اجر کسانی نیست که سلاح به دست می‌گیرند و از سرحدات نظام مقدس اسلامی دفاع می‌کنند، چرا که آنها پرچمدار دفاع از تمامیت ارضی میهن خویش‌اند. خبرنگاران نیز مدافع حیثیت ایران اسلامی‌اند و مسئولند چهره واقعی ایران اسلامی که چهره‌ای است زیبا و مقتدر را به هموطنان و جهانیان بشناسانند.

در پایان این بیانیه آمده است: پس صمیمانه بر دستان خبرنگاران وظیفه‌شناس و فداکار کشورمان به‌ویژه در استان خراسان رضوی بوسه می‌زنیم و به امید روزی می‌نشینیم که پس از نابودی ویروس منحوس کرونا، بتوانیم به دیدار این عزیزان بشتابیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار