نماینده ولی فقیه در مازندران:

خبرنگاران التیام‌بخش آلام مردم و زبان گویای آنها هستند

نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت 17 مرداد بزرگداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۰۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲ - 07August 2020

خبرنگاران التیام‌بخش آلام مردم و زبان گویای آنها هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت 17 مرداد بزرگداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار را که نشان از اهمیت کار عاشقانه این قشر شریف و زحمتکش است تبریک می‌گویم.

خبرنگاران، التیام‌بخش آلام مردم و زبان گویای صدای نارسای آنان‌اند. روحیه‌ی حق‌جویی و حق‌گویی، در کنار روحیه سادگی و اخلاص آنان، همواره مثال زدنی است.

خبرنگار، گستره، تاثیر و عمق نفوذ قلم و بیانش بر همگان آشکار اما خود در پس واژگان و تصاویر با نجابتی ستودنی ناپیدا است و با دقت، سرعت و دلسوزی، لحظه‌های ماندگار را ثبت و ضبط می‌کند.

همزمانی روز خبرنگار با عیدالله الاکبر، غدیر خم، بار دیگر یادآور این نکته است که اگر خبرنگاران، واقعه‌ی بزرگ غدیر و پیام رسول اعظم صلی‌الله علیه‌وآله‌وسلم را در این روز، به خوبی و با صحت، دقت و حفظ امانت، بدون هرگونه دست‌درازی و تحریف، به نسل‌های بعد می‌رساندند شاهد بسیاری از ناگواری‌های بشر، بخصوص مسلمانان، در طول قرون پس از آن نبودیم.

بار دیگر، با گرامیداشت یاد شهید صارمی، این روز را به این قشر زحمتکش تبریک گفته امیدوارم با همت مسئولان امر، برخی موانع و مشکلات فراروی آنان به زودی مرتفع گردد.

سلام و درود خدا بر خبرنگاران جهادگر و شهیدی که در میدان‌های مختلف، سرافرازانه پا به پای ملت بزرگ ایران اسلامی ایستاده و لحظات ناب و حماسه‌های بی‌نظیر آنان را در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم جاودانه ساختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار