امام جمعه شادگان:

خبرنگاران حلقه وصل مردم و مسئولان هستند

سید مجید شرفی گفت: خبرنگاران حلقه وصل مردم و مسئولان بوده و هستند تا صدای مردم را به مسئولان رسانده و گزارش عملکرد مسئولان را به مردم ارائه دهند.
کد خبر: ۴۰۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸ - 07August 2020

خبرنگاران حلقه وصل مردم و مسئولان هستند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید «مجید شرفی» امام جمعه شادگان در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهرستان، نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و اظهار داشت: تقوا ترک محرمات، انجام واجبات و همچنین پیروی از دستورات خداوند است.

وی به فرا رسیدن روز عید سعید غدیر خم نیز اشاره کرد و افزود: اصیل‌ترین و تاریخی‌ترین سند حقانیت شیعه «غدیر» است که باید فلسفه آن تبیین و گرامی داشته شود.

خطیب جمعه شادگان در ادامه عید غدیر را نشانگر اهمیت ولایتمداری در نظام اسلامی دانست و گفت: این عید بزرگ نشان از این دارد که در کنار حکومت اسلامی، ولایت نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

وی در فراز دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به ۱۷ مرداد روز «خبرنگار» تصریح کرد: روز خبرنگار فرصت تکریم از انسان‌های متعهد، صادق و شجاعی است که با حفظ امانت کامل، اطلاعات را به موقع و دقیق در اختیار مردم قرار می‌دهند.

حجت الاسلام شرفی بیان کرد: خبرنگاران حلقه وصل مردم و مسئولان بوده و هستند تا صدای مردم را به مسئولان رسانده و گزارش عملکرد مسئولان را به مردم ارائه دهند.

خطیب جمعه شادگان در پایان خطبه‌های خود به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید قربان اشاره کرد و گفت: وقتی دشمن زیاد می‌شود باید همکاری ما هم زیادتر بشود چرا که دشمنان قصد دارند ملت ایران را اذیت کنند؛ وقتی می‌خواهند چنین کاری کنند باید همه نیروهای ما را جمع کرده و در برابر آنها ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار