امام جمعه دزفول:

دشمن می‌خواهد بهانه‌ای برای دخالت آشکار در مسایل لبنان ایجاد کند

سید محمدعلی قاضی دزفولی گفت: از حادثه لبنان بوی فتنه می‌آید؛ دشمن می‌خواهد بهانه‌ای برای دخالت آشکار در مسایل لبنان ایجاد کند که به فصل خدا در این توطئه نیز شکست خواهند
کد خبر: ۴۰۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹ - 07August 2020

دشمن می‌خواهد بهانه‌ای برای دخالت آشکار در مسایل لبنان ایجاد کند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام سید«محمدعلی قاضی دزفولی» امام جمعه دزفول در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر سالروز شهادت خبرنگاران شهید «محمود صارمی»، «غلامرضا رهبر» و «غلامرضا عارفیان» و روز خبرنگار را گرامی و اظهار داشت: نقش خبرنگاران در جامعه نقشی کلیدی و بی بدیل است. 

وی افزود: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اگر بتوانیم تحریف را شکست دهیم تحریم‌ها را نیز شکست خواهیم داد زیرا دشمن تلاش می کند حقانیت اسلام و نظام را تحریف کند.

قاضی دزفولی جنگ امروز را جنگ رسانه‌ها دانست و گفت: ذات نظام یک ذات عدالت‌طلب و عدالت‌خواه است که دشمن قصد دارد آن را تحریف کند.

امام جمعه دزفول خطاب به خبرنگاران توصیه کرد: فضای برادری و اخوت را در جامعه برقرار کنند؛ مسایلی که در فضای افسار گسیخته مجازی ایجاد شده و هر تهمتی به اشخاص زده می‌شود متناسب با آموزه‌های دینی نیست.
وی خواندن کتاب روایت‌ها را به خبرنگاران پیشنهاد کرد و از آن ها خواست از مکر و نقشه‌های دشمن غافل نشوند.

وی در ادامه خطبه ها فاجعه اسف بار انفجار بیروت را به مردم و مسوولان بیروت تسلیت گفت و افزود: از این حادثه بوی فتنه می‌آید؛ دشمن می‌خواهد بهانه‌ای برای دخالت آشکار در مسایل لبنان ایجاد کند که به فصل خدا در این توطئه نیز شکست خواهند خورد جون حزب الله لبنان همواره سپر بلای ایران بوده اکنون نیز باید از آنها دفاع کرد.

قاضی دزفولی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه از قوه قضاییه در برخورد با مفسدان دانه درشت قدردانی کرد و گفت: اجرای عدالت باعث استحکام نظام می‌شود و این برخوردها زنگ خطری برای افرادی است که برای بیت‌المال جیب دوخته‌اند.

وی در ادامه از پزشکان، پرستاران، گروه‌های جهادی  و خدمات که در رزمایش مواسات و همدلی کمک زیادی داشتند و افرادی که تلاش کردند دزفول از پیک کرونا عبور کند قدردانی کرد و افزود: اعلام وضعیت سفید نباید باعث بی‌توجهی شهروندان شود؛ همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود چرا که در این مدت آسیب فراوانی بر خانواده‌ها وارد شده و تلفات زیادی داشته است.

نمازجمعه دزفول پس از چند ماه تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا، امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی نمازگزاران و متولیان برگزاری نماز جمعه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار