امام جمعه گناوه؛

خبرنگاران نماد امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه هستند

حجت الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» گفت: شغل خبرنگاری مقدس است زیرا خبرنگاران نماد امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه هستند.
کد خبر: ۴۰۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ - 08August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه امروز شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: شغل خبرنگاری مقدس است زیرا خبرنگاران نماد امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه هستند.

وی گفت: خبرنگاران صدای رسای مردم هستند و همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و مسائل و مشکلات را با هدف برطرف کردن آنها به گوش مسئولان می‌رسانند.

رکنی حسینی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای رسانه ازجمله شهید محمود صارمی بیان کرد: تقارن روز خبرنگار با دهه امامت و ولایت و عید غدیرخم از بزرگ‌ترین عیدهای شیعیان افتخاری برای این قشر زحمت کش و فرصتی مغتنم برای تجلیل از آنان است.

رکنی حسینی خاطرنشان کرد: روز خبرنگار فرصت ارزشمند و گرانبهایی است برای پاسداشت مقام شامخ عالی انسان‌های فرهیخته که در راه روشن‌گری و آگاه بخشی جان خودرا تقدیم کشور و انقلاب کردند.

امام جمعه گناوه گفت: امروز اگر مردم تلاش می‌کنند تا  ویروس منحوس کرونا را از بین ببرند بواسطه  اطلاع رسانی و آگاه بخشی گسترده شبانه روزی خبرنگاران  است.

وی با گرامیداشت دهه امامت و ولایت افزود: روز عیدغدیر بزرگ‌ترین عیدهای اسلامی روز ولایت و مایوس شدن دشمنان اسلام است که فکر می‌کردند با رفتن پیامبر خاتم نبوت به پایان می‌رسد.

رکنی حسینی خاطرنشان کرد: غدیر یک سرزمین نیست بلکه تلاقی طلایه داران امامت و ولایت و مکمل رسالت پیامبر اعظم محمد (ص) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها