امام جمعه بروجرد؛

شهیده «زهرا شیرویه» جهادگری در راه خدا بود

حجت الاسلام سید علی حسینی گفت: گاهی در راه خدا در میدان جنگ، گاهی با قلم و گاهی با جان است که شهیدان سلامت جان خود را فدا کردند تا دیگران سالم بمانند.
کد خبر: ۴۰۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ - 08August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید «علی حسینی» امروز در مراسم تشییع اولین شهید سلامت لرستان در بیمارستان آیت الله بروجردی (ره) اظهار داشت: با شهادت شهیده زهرا شیرویه یکی از نیروهای خدوم، خدمتگزار، ایثارگر و الگو را از دست دادیم.

وی افزود: درود خدا بر پدر و مادر شهیده زهرا شیرویه که چنین فرزندی تربیت کردند که جان خود را فدای جان دیگران کرد که این اقدام بسیار ارزشمند است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که کسانی که جهاد در راه خدا می کنند چند گروه هستند گفت: گاهی در راه خدا در میدان جنگ، گاهی با قلم و گاهی با جان است که شهیدان سلامت جان خود را فدا کردند تا دیگران سالم بمانند.

حجت الاسلام حسینی افزود: پرستاران و پزشکان در شرایط کنونی  به گردن ما حق بزرگی دارند که جان خود را نثار می کنند تا جان دیگران حفظ شود و در برابر عظمت این بزرگان تعظیم می کنیم.

وی اظهار داشت: پزشک و پرستار این روزها در خط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا هستند تا دیگران سالم بمانند و به گردن ما حق بزرگی دارند.

امام جمعه بروجرد گفت: یکی از راههای قدردانی ما از کادر بهداشت و درمان این است که ما نکات بهداشتی را رعایت کنیم و توصیه های ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیریم.

شهیده زهرا شیرویه سرپرستار بخش کرونا بیمارستان آیت الله بروجردی (ره) که بر اثر بیماری کرونا به شهادت رسید از مقابل بیمارستان تشییع و در گلزار شهدای بروجرد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار