فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

کمک ۳۸ میلیارد تومانی مردم مازندران در آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه»

سرهنگ «سیاوش مسلمی» از توزیع حدود ۱۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان در آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ - 08August 2020

کمک 38 میلیارد تومانی مردم مازندران در آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه»سرهنگ «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در حاشیه رزمایش «کمک مومنانه» در قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با اشاره به نقش مردم مازندران در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت اظهار داشت: جلوه‌ای از حضور این مردم را در قالب لشکر همیشه پیروز 25 کربلا در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه شاهد حضور و درخشش مردم استان در مرحله اول رزمایش «کمک مومنانه» بودیم، افزود: در مرحله اول کمک مومنانه حدود 303 هزار بسته معیشتی بالغ بر 125 میلیارد تومان کمک مردمی در بین آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شد.

سرهنگ مسلمی با اشاره به اینکه مرحله دوم رزماش «کمک مومنانه» در سه برهه زمانی در استان برگزار می‌شود، گفت: مرحله اول در دهه امامت و ولایت حدود 100 هزار بسته در قالب مختلف معیشتی، لوازم التحریر، جهیزیه، لباس و کفش، پرداخت قبوض و اقساط و کارت هدیه به ارزش 38 میلیارد تومان تهیه و توزیع شده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در دو برهه زمانی دهه اول محرم و دهه آخر صفر نیز در هر مرحله توزیع حدود 100 هزار بسته معیشتی بالغ بر 38 میلیارد تومان کمک‌های مردمی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها