معاون روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

انتشار فراخوان تولید موشن‌گرافی، تیزر و نماهنگ دفاع مقدس

معاون روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی از انتشار فراخوان تولید موشن گرافی، تیزر و نماهنگ ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ - 09August 2020

«صمد علی بیگلو» معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی و مسئول فضای مجازی این اداره کل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز اظهار داشت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس که از 3 خردادماه شروع شده است اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی قصد دارد فراخوان تولید موشن گرافی، تیزر و نماهنگ را منتشر کرده و از تولیدات علاقه‌مندان در این حوزه استفاده کند.

وی افزود: هدف از انتشار این فراخوان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت های جوانان انقلابی و هنرمندان عزیز در عرصه تولید موشن‌گرافی، تیزر و نماهنگ می‌باشد.

بیگلو در ادامه به اهداف انتشار فراخوان فوق اشاره کرد و گفت: بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس، فرماندهان و شهدای والامقام استان، ولایت‌مداری و دفاع‌مقدس، عملیات‌های دوران دفاع‌مقدس، عاشورا و دفاع‌مقدس، موضوعات آزاد پیرامون دفاع‌مقدس و جبهه مقاومت اسلامی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از محورهای این فراخوان می‌باشد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به سایت digidefa.com و یا به شماره 09361401498 در فضای مجازی ارسال و یا به آدرس تبریز، دروازه تهران، تقاطع شهید حمید باکری(هتل مرمر سابق)، انتهای خیابان استاد معین، معاونت روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی و یا تبریز، خیابان حافظ، ساختمان شهید مدنی، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج تحویل دهند.

بیگلو در پایان به جوایز این فراخوان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: نتایج این فراخوان 10 شهریورماه سال‌جاری اعلام شده و به 5 طرح برگزیده نیز جایزه 10 میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.

 

انتشار فراخوان تولید موشن گرافی، تیزر و نماهنگ دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار