سردار شهید «جعفر جهازی»:

دلتان برای اسلام بسوزد

در وصیت‌نامه سردار شهید «جعفر جهازی» آمده است: دلتان برای من نسوزد و فقط دلتان برای اسلام بسوزد چرا که در این دنیای پر از کفر تنهاست.
کد خبر: ۴۰۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۵ - 28March 2021

دلتان برای اسلام بسوزد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از اردبیل، سردار شهید « جعفر جهازی» فرزند لطفعلی در دهم شهریور ماه 1338 در شهرستان اردبیل به دنیا آمد.   

بعد از شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی به جبهه اعزام و در دهم اردیبهشت 1361  در خرمشهر به شهادت نایل و پیکر پاک وی در گلزار شهدای قاسمیه اردبیل آرام گرفت.

وصیت نامه سردار شهید «جعفر جهازی»:

«انا لله و انا الیه راجعون»

«هذا ما وعدنا الله و رسوله و صدق الله و رسوله و ما زادهم الا ایمانا و تسلیما»

«ما از آن خداییم و به سوی او باز می گردیم»

«این است آن چه خدا و رسولش به ما وعده دادند و راست گفتند خدا و رسول خدا، خدایا بر ایمان و تسلیم ما بیفزا».

با نوشتن این وصیت نامه کوچک و جزئی با دشمن کافر و مزدور اتمام حجت می کنم و با آغوش باز به استقبال شهادت می روم و شهادت دعوتی است به تمام هدایت شدگان در راه خدا.

و اما اینجانب جعفر جهازی از پدر و مادر و خانواده و تمام اقوام و خویشان و دوستان و آشنایان می خواهم بعد از اینکه من به شرف شهادت نایل شدم به خاطر رضای خداوند و به خاطر دین پاک خدا اسلام برای من گریه نکنند و اصلا دلتان برای من نسوزد و فقظ دلتان برای اسلام بسوزد که در این دنیای پر از کفر تنهاست.

من از شما می خواهم که تا آنجا که در توان دارید برای اسلام تبلیغ کنید و مردم نااگاه را اگاهی دهید تا انشاالله اسلام به پیروزی نهایی خود برسد.

ما در راه اسلام جانمان عزیزتر از مولایمان حضرت علی(ع) و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) نیست.

همگی ما باید از امامانمان پند بگیریم و برای اسلام مبارزه کنیم.

معرفی خودم: من فرزند پدر و مادری هستم که اولین امامشان علی (ع) و آخرین آنها امام زمان(عج) است.

 پدر و مادر، برادران و خواهرانم نماینده شما در این سنگرها هستم که سنگر اسلام و قران و حق است.

پدر، من می جنگم برای اسلام و آزادی انسانها فقط و انشاالله اگر شهید شدم برایم گریه نکنید (چنانکه در بالا ذکر کردم) چون این یک سعادت است و امیدوارم این سعادت نصیب همه بشود و شما پدری باش چون علی(ع) و شما مادری چون زهرا (س) و فرزندانتان چون حسن (ع) و حسین (ع) و زینب(س) باشند.

خداوند همه مسلمین و مستضعفین جهان را پیروز و موفق بدارد و به امید جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی انشاالله.

در آخر، خداوندا مرا در یاری نمودن به اسلام عزیز کمک کن تا دین خویش را ادا نمایم.

خداوندا تو می دانی که من بسیار ضعیف تر از آنم که بتوانم خدمتی به اسلام بنمایم لیکن جسمی ناتوان در اختیار دارم که البته در اختیار توست و آن را در راه تو ای پروردگار بزرگ و دادگر قربانی خواهم کرد پس مرا در کارهایم موفق بدار.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها