مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تبیین فرامین و تدابیر حاکم نظام اسلامی از مهم‌ترین وظایف افسران جنگ نرم است

حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» گفت: تبیین و نشر فرامین، تدابیر و دکترین مواضع حاکم نظام اسلامی از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران است، زیرا سیستم نظام اسلامی ما برگرفته از آیات قرآن بوده و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی استراتژی نظام اسلامی است.
کد خبر: ۴۰۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ - 09August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین تجلیل از افسران جنگ نرم با اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران در آگاهی‌بخشی جامعه از نگاه آموزه‌های دین اسلام، اظهار داشت: خبرنگاران در نظام اسلامی باید در تراز انقلاب اسلامی باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: خبرنگاران بر اساس اصول حاکم باید در ترویج و نشر آموزه‌ها و معارف اسلامی متناسب با ایدئولوژی حاکم بر جامعه اسلامی تلاش کنند.

حکمتی‌نیک گفت: دعوت به وحدت و پرهیز از چندگانگی و تفرقه در جامعه اسلامی، شیوایی و رسایی پیام و پرهیز از ابهام و ایهام در نشر پیام و رعایت حقوق مادی و معنوی کسانی که قرار است خبرشان منتشر شود از مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاق حرفه‌ای خبرنگاری در جامعه اسلامی است.

وی با تاکید بر پرهیز از اشاعه منکر، عنوان کرد: امروزه در فضای مجازی اکاذیبی منتشر می‌شود که مطابق با واقعیت نیست، در حالی که باید از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده کنیم نه اینکه تبدیل به یک تهدید شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظام اسلامی حدود و ثغوری دارد که خبرنگاران وظیفه دارند این حدود و ثغور را رعایت کنند.

حکمتی‌نیک متذکر شد: تبیین و نشر فرامین، تدابیر و دکترین مواضع حاکم نظام اسلامی از دیگر وظایف خبرنگاران است، زیرا سیستم نظام اسلامی ما برگرفته از آیات قرآن است و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، استراتژی نظام اسلامی است و باید تبیین شود.

وی همچنین از اصحاب رسانه خواست اهمیت و الزامات تحقق شعار جهش تولید و موانع موجود، فرصت‌ها، بسترها و قابلیت‌های موجود را تبیین کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها