توزیع 200 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان آذربایجان‌شرقی

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از تهیه و توزیع 200 هزار پرس غذای گرم در شهرستان‌های مختلف استان به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ - 09August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام «حسن شعبانی»، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: تعداد 200 هزار پرس غذای گرم با همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در شهرهای مختلف استان تهیه و توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: از این تعداد، بیش از 25 هزار پرس مربوط به شهر تبریز بوده و پخت این غذاها نیز به عهده هیأت‌های مذهبی شهرها گذاشته شده است تا در عید غدیر توزیع شوند.

حجت الاسلام شعبانی مناطق محروم شهرها را در اولویت توزیع این غذاها عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح در راستای پویش عید همدلی و کمک مومنانه است و در ایام محرم و صفر نیز هیأت‌های حسینی در استان با ادامه این پویش، نذورات مردمی را برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و دیگر افراد نیازمند جامعه اختصاص خواهند داد.

وی با قدردانی از زحمات کادر درمان در ایام کرونا که با جان و دل تلاش می‌کنند، افزود: در این عید سعید با حضور در درب منازل 35 مدافع سلامت، از تلاش ها و زحمات آنها تجلیل و قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار