انتشار فراخوان تولید فیلم و مستند دفاع مقدس

معاونت هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی از انتشار فراخوان تولید فیلم و مستند ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ - 09August 2020

«غلامحسین لطیفی»، معاونت هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: در چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس، این اداره کل قصد دارد فراخوان تولید فیلم و مستند در زمینه تولید فیلم و مستند را منتشر کرده و از ظرفیت تولیدکنندگان در حوزه کارهای ارزشی و دفاع‌مقدس استفاده کند.

وی ادامه داد: هدف از این نوع فراخوان، تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان انقلابی و افزایش انگیزه میان تولیدکنندگان تولید و مستند در حوزه دفاع‌مقدس است که امیدوارم با مشارکت حداکثری جوانان در این فراخوان، اثرات منحصر به فردی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس تولید شود.

لطیفی تصریح کرد: بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع‌مقدس، فرماندهان و شهدای والامقام استان، ولایت‌مداری و دفاع‌‌مقدس، عملیات‌های دوران دفاع‌مقدس، عاشورا و دفاع‌مقدس، موضوعات آزاد پیرامون دفاع‌مقدس و جبهه مقاومت اسلامی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از محورهای این فراخوان می‌باشد.

معاون هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی در ادامه به آدرس ارسال آثار نیز اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به سایت digidefa.com و یا به شماره 09361401498 در فضای مجازی ارسال و یا به آدرس تبریز، دروازه تهران، تقاطع شهید حمید باکری(هتل مرمر سابق)، انتهای خیابان استاد معین، معاونت روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی و یا تبریز، خیابان حافظ، ساختمان شهید مدنی، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج تحویل دهند.

وی در پایان ابراز داشت: مهلت ارسال آثار تا 30 مردادماه خواهد بود و نتایج این فراخوان نیز 10 شهریورماه مشخص می‌شود و همچنین به تولیدات برگزیده هم 5 جایزه 10 میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.

 

انتشار فراخوان تولید فیلم و مستند دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار