تقدیر فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از صدا و سیما بابت اقدامات آگاهی‌بخش درباره کرونا

سردار «عبدی» از مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بابت اقدامات آگاهی بخش که موجب کاهش اثرگذاری ویروس کرونا در جامعه شده است، تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۴۰۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ - 09August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار «حسین عبدی»، فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بابت اقدامات آگاهی بخش که موجب کاهش اثرگذاری ویروس کرونا در جامعه شده است، تقدیر و تشکر کرد.

سردار «عبدی» در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: درموج اول کرونا، صدا و سیمای استان با آگاهی بخشی به موقع و مستمر، در خانه ماندن را در بین مردم ترویج داد و مانع از حضور مردم در بوستان‌ها و پارک‌ها شد.

او گفت: در حالی که پس از موج اول کرونا، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی کم رنگ شده بود،صدا و سیما پای کار آمد و با ترویج استفاده از ماسک، مانع آسیب زیاد ویروس به اقشار مختلف مردم شد.

او همچنین با اشاره به میزان وقع جرایم مختلف در استان، آذربایجان شرقی را یکی از استان‌های امن کشور دانست و گفت: روزانه هزاران تماس با پلیس 110 گرفته می‌شود که فقط 30 درصد آن منجر به عملیات شده و 70 درصد با راهنمایی و ارشاد حل می‌شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی مشارکت بیش از پیش مردم در تامین امنیت اموال شان را خواستار شد و افزود: با اینکه هزینه‌های زیادی برای تامین امنیت کشور پرداخت می‌شود، اما کوتاهی برخی هموطنان در مراقبت از اموال و دارایی هایشان، موجب شده سرقت خودرو 40 درصد جرایم آذربایجان‌شرقی را به خود اختصاص دهد و سرقت از خانه باغ‌ها افزایش چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار