فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

نباید اجازه تحریف افتخارات نظام اسلامی را به دشمنان بدهیم

سردار «حمید خرم‌دل» گفت: نباید اجازه دهیم تاریخ و حقایق مسلم انقلاب اسلامی و بزرگی‌های آن توسط دشمنان تحریف شود.
کد خبر: ۴۰۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ - 09August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین تجلیل از افسران جنگ نرم اظهار داشت: دشمن در 40 سال گذشته به این نتیجه رسیده که در حوزه نظامی نمی‌تواند حریف ما شود و در حوزه اقتصادی هم با وجود تحریم‌ها و فشارهای زیاد، نتوانسته ذره‌ای ما را از اهداف و آرمان‌هایمان دور کند.

وی با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست، افزود: در گذشته مستشاران آمریکایی و اسرائیلی بیخ گوش شاه هر کاری می‌خواستند انجام می‌دادند و ما ژاندارم آنها در منطقه بودیم و باید با پول، سرمایه و نیروی انسانی خودمان اهداف آنها را در منطقه پیاده می‌کردیم، اما امروز نه تنها یک مستشار هم در کشور نداریم، بلکه کار مستشاری هم علیه دشمنانمان انجام می‌دهیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز دشمنان می‌خواهند بزرگی، عظمت و شوکت کشور ما در حوزه‌های مختلف علمی، سیاسی و نظامی را تحریف کنند و افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه را وارونه جلوه دهند، گفت: نباید اجازه دهیم تاریخ و حقایق مسلم انقلاب اسلامی و بزرگی‌های آن توسط دشمنان تحریف شود.

خرم‌دل با تأکید بر اینکه باید به مردم یادآوری شود که کجا بودیم و به کجا رسیده‌ایم، عنوان کرد: امروز ما هزینه مقاومت، ایستادگی و شرافتمان را پرداخت می‌کنیم، زیرا کشوری که تا دیروز مرید و جیره‌خوار آمریکا بود، امروز نه تنها در مقابلشان ایستاده، بلکه به دهان آنها می‌کوبد.

وی صبر استراتژیک مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را لازمه پیروزی و شکست دشمن دانست و بیان داشت: رسانه‌ها باید روحیه امید به آینده را در بین مردم ایجاد کرده و در زمینه توطئه‌های دشمن روشنگری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار