دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی استان

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با حجت‌الاسلام «علی تقوی» رئیس نمایندگی جامعة‌المصطفی العالمیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۱۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ - 10August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در دیدار با حجت‌الاسلام «علی تقوی» رئیس نمایندگی جامعة‌المصطفی العالمیه در استان، ضمن تأکید بر تأثیرگذاری جامعة المصطفی در سطح بین‌الملل اظهار داشت: با توجه به ظرفیت جامعة المصطفی و حضور طلاب خارجی در استان، انتظار است همکاری لازم در زمینه ترجمه کتب دفاع مقدس انجام شود، زیرا نشر و ترویج کتاب‌های حوزه دفاع مقدس، نشر ارزش‌های انسانی، اخلاقی و اسلامی است.

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با مدیر جامعه المصطفی استان

وی افزود: در صورت مطلوب شدن شرایط استان، آمادگی داریم جلسات روایتگری دوران دفاع مقدس را توسط راویان با تجربه استان برگزار کنیم.

در ادامه رئیس نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه در استان گلستان با اشاره به فعالیت های این مرکز و حضور 700 نفر از طلاب خارجی از 22 ملیت در این استان، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف این مجموعه تبیین ارزش‌های انقلاب است که در راس آن ایثارگری‌ها و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس است و بدین جهت این مرکز آمادگی دارد در زمینه ترجمه کتب دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت گام های لازم را بردارد.

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با مدیر جامعه المصطفی استان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها