فرمانده ناجا خبر داد؛

توزیع بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر توسط ناجا

سردار سرتیپ اشتری گفت: بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی به همت کارکنان نیروی انتظامی آماده شده است تا بین نیازمندان توزیع شود.
کد خبر: ۴۱۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ - 10August 2020

توزیع بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب پذیر/ برگزاری دومین مرحله رزمایش همدلی مومنانه ناجا در سراسر کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه برگزاری دومین مرحله رزمایش همدلی مومنانه نذر حسینی ناجا اظهار داشت: خدا را شاکریم که نیروی انتظامی توانست در این همدلی مومنانه شریک شود. از همه همکاران عزیزم که با اهدای کمک‌های آن‌ها در این دو مرحله بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی به همت کارکنان نیروی انتظامی آماده شده است تا بین نیازمندان توزیع شود، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: همان‌طور که امروز همزمان با سراسر کشور با همیاری کارکنان در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مشاهده کردیم، بیش از چهار هزار بسته تهیه شده است تا بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع شود.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه این نیرو در همه صحنه‌ها و حوادث در کنار مردم است، گفت: پس از این مرحله ان‌شاءالله مراحل سه، چهار و... نیز جهت حمایت و همدلی مومنانه از افرادی که با توجه به شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات معیشتی شده‌اند، ادامه خواهد یافت.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نظم و امنیت بسیار خوبی در سراسر کشور حاکم است، عنوان کرد: این موضوع به دلیل هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم عزیز و مجاهدت‌ها و جان‌نفشانی‌های همکارانم در سراسر کشور است.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمعی از فرماندهان، معاونان و رؤسای سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار