رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا:

ایجاد توان بازدارندگی در ابعاد مختلف مرهون مجاهدت جوانان است

سردار سرتیپ شیرازی گفت: امروز چشم امید همه ملت ایران به جوانان فداکار است که از مرز و بوم این کشور جانانه دفاع می‌کنند و در پرتو این مجاهدت‌ها قدرت بازدارندگی در ابعاد مختلف محقق شده است.
کد خبر: ۴۱۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ - 10August 2020

قدرت بازدارندگی در ابعاد مختلف در پرتو مجاهدت شما جوانان فداکار، محقق شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا، به همراه امیر سرتیپ «نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش با هدف سرکشی از وضعیت منطقه چابهار، کنارک و محدوده ساحلی دریای عمان، از پایگاه شکاری خلبانان شهید برادران دلحامد بازدید و با کارکنان پایور و وظیفه این یگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این بازدید، طی سخنانی در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه هوایی شهیدان دلحامد، با قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه و مؤثر نیروی هوایی در اجرای صحیح برنامه‌های آمادگی دفاعی، اقدامات آنان را در این راه رو به جلو خواند و اظهار داشت: بی تردید لحظه لحظه این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها مورد عنایت خدای متعال و شادی قلب نازنین حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (عج) و خرسندی مقام عظمای ولایت است.

سردار شیرازی در پایان خاطرنشان کرد: امروز چشم امید همه ملت و مسئولان به شما جوانان فداکار و ازخودگذشته است که از مرز و بوم این کشور جانانه دفاع می‌کنید. در پرتو این مجاهدت‌هاست که قدرت بازدارندگی در ابعاد مختلف محقق شده و به شرایط امنیت پایدار بسیار نزدیک شده‌ایم.

بر اساس این گزارش، با حضور امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، کلنگ احداث مجموعه آبی سرپوشیده در پایگاه هوایی شهیدان دلحامد زده شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار