مدیرکل حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر تأکید کرد؛

ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده

سرهنگ «علیرضا غریبی» با تأکید بر اینکه حوزه هنری زبان جوانان و نوجوانان است، گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و آیندگان انتقال داده شود.
کد خبر: ۴۱۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ - 10August 2020

آرمان های واقعی انقلاب را باید به دست جوانان برسانیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، در دیدار ناخدا یکم «جعفر تذکر» فرمانده پایگاه نیروی دریایی بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، مأموریت‌های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس را برشمرد و اظهار داشت: نقش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ستادی و هماهنگ کننده در استان است.

غریبی با بیان اینکه دفاع کردن همیشه مقدس است، گفت: وقوع انقلاب اسلامی یک نهضت بود که باید قدران آن باشیم.

وی با اشاره به اهمیت رزمایش مواسات خاطرنشان کرد: این رزمایش ریشه در تفکر ناب اسلام دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، افزود: انقلاب به ما عزت داد و مایه کسب افتخارات است.

غریبی با اشاره به اینکه ایران در بحث دفاعی زبانزد جهان است، اظهار داشت: ما در جنگ اقتصادی پیروز هستیم و ملت با جان و مال و با پایمردی و بصیرت ایستاده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و آیندگان انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه لازم است که در حوزه فرهنگی از تکنولوژی بهره ببریم، خاطرنشان کرد: آرمان‌های واقعی انقلاب را باید به جوانان معرفی کنیم.

غریبی ضمن تأکید بر اینکه حوزه هنری زبان جوانان و نوجوانان است، تصریح کرد: این نسل به دنبال آثار هنری هستند که باید در این مأموریت با تمام توان تولیدات داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار