جانشین فرمانده ناجا:

ناجا در محرم بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل می‌کند

سردار قاسم رضایی گفت: نیروی انتظامی در ماه محرم بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل می‌کند و تمامی برنامه‌ها را در راستای آرامش و امنیت کشور اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۴۱۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ - 10August 2020

ناجا در محرم بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهد کردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق و ساماندهی مرز‌ها اظهار داشت: پلیس به حکم وظیفه‌ای که دارد در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهش تولید، راه‌اندازی قرارگاه مقابله با قاچاق را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به حضور پررنگ پلیس در مرز‌ها و استقرار در گمرکات، گفت: در این راستا پلیس اقتصادی و پلیس گمرک تشکیل و توفیقات خوبی در زمینه کشف قاچاق و پیشگیری از قاچاق کالا‌های مورد نیاز و اساسی در کشور به دست آورده است.

سردار رضایی با تأکید بر تأمین کالا‌های مورد نیاز مردم در پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد: کالا‌هایی که در بهداشت و سلامتی مردم نقش دارند، جزو کشفیات پلیس بوده است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به رویکرد پلیس در ایام محرم اظهار داشت: نیروی انتظامی در ماه محرم با دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگ بوده و تمامی برنامه‌ها را در راستای آرامش و امنیت کشور اجرا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از هیأت‌های مذهبی که ساز و کار‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، استقبال می‌کند، گفت: محتکران اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده بدانند با برخورد قاطع پلیس روبه‌رو می‌شوند و نیروی انتظامی بخشی از توان خود را برای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی به کارگرفته است.

سردار رضایی در خصوص فعالیت کولبران بیان کرد: کولبر تعریف شده و فعالیت‌های آن‌ها در چارچوب قانون و مورد حمایت نیروی انتظامی است، اما کسانی که نصف شب از ارتفاعات انواع قاچاق موارد ممنوعه مثل سلاح، مهمات و مشروبات الکلی و کالا‌های ضد فرهنگی حمل می‌کنند، نیروی انتظامی کولبر نمی‌داند و مطالبه مردم است که مانع فعالیت آن‌ها شود.

وی ادامه داد: این افراد در پوشش کولبر مخل امنیت و آسایش مردم هستند و مردم نمی‌پذیرند فعالیت آن‌ها مخل امنیت باشد و فعالیت آن‌ها جزء خط قرمز‌های نیروی انتظامی است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه فعالیت اراذل و اوباش جزء خطوط قرمز پلیس است، گفت: در جلسه کمیسیون عملیات تاکید شد با اراذل و اوباش که مخل آسایش مردم هستند به شدت برخورد شده و از شهروندان نیز تقاضا داریم شرارت این افراد را معرفی تا برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار