مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تأکید کرد؛

نقش مؤثر رسانه‌ها در تحقق تمدن نوین اسلامی

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی گفت: هدف ما رسیدن به تمدن نوین اسلامی است و خبرگزاری‌ها در حرکت به این سمت می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.
کد خبر: ۴۱۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ - 10August 2020

رسانه‌ای موفق است که بتواند مبلغ دین و اسلام باشد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «مهدی قدرتی» مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان امروز در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه لرستان و مدیران دفاتر استانی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این استان، با اشاره به اینکه خبرگزاری‌ها باید بلندگوی نظام اسلامی و انقلاب اسلامی باشند، اظهار داشت: امروز عصر رسانه و ارتباطات است و رسانه حرف اول را در جهان می‌زند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها اگر به‌موقع و به‌جا وارد شوند و پیام را درست منتقل کنند، در راستای تحقق اهداف انقلاب گام برداشته‌اند، تصریح کرد: خبرگزاری و رسانه‌ای می‌تواند موفق باشد که بتواند مبلغ دین و اسلام باشد و این امر شامل همه جنبه‌های حکومت اسلامی، سیاست اسلامی، اقتصاد اسلامی، علم اسلامی و هر چیزی که در کشور ما وجود دارد، می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه انتظار ما این است که دوستان در رسانه‌ها هرچه بیشتر فعال باشند و در تراز انقلاب فعالیت کنند، افزود: در فرآیندی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند، باید پس از انقلاب اسلامی به دنبال تحقق دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی باشیم و در این فرآیند تحقق تمدن نوین اسلامی رسانه‌ها می‌توانند نقش اساسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که می‌تواند به تحقق دولت اسلامی کمک کند، مطالبه‌گری رسانه‌هاست، تصریح کرد: هدف ما رسیدن به تمدن نوین اسلامی است و خبرگزاری‌ها در حرکت به این سمت می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: نتیجه این امر به ظهور نشستن کامل اسلام ناب باید باشد.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه انتظارات از رسانه‌ها بالاست و همین انتظارات وظیفه رسانه‌ها را سنگین‌تر می‌کند، افزود: البته هرچقدر وظیفه سنگین‌تر باشد، شیرینی کار هم بیشتر است؛ رسانه‌ها بایستی انتظارات جامعه را برآورده کنند و خبررسانی شفاف و صریح و بدون جانبداری یکی از این انتظارات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار