در پیامی خطاب به فرمانده کل ارتش؛

سرلشکر شهبازی اهدای نشان فداکاری دانشگاه امام علی (ع) را تبریک گفت

رئیس گروه مشاوران نظامی رهبر انقلاب اهدای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) را به فرمانده کل ارتش تبریک گفت.
کد خبر: ۴۱۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵ - 10August 2020

سرلشکر شهبازی اهدای نشان فداکاری دانشگاه امام علی (ع) را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی مصوبه فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اهدای پرچم و نشان «فداکاری» به دانشگاه افسری امام علی (ع)، امیر سرلشکر علی شهبازی رئیس گروه مشاورین نظامی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی این توفیق را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ

فرمانده ولایتمدار، افتخارآفرین، سلیم و علیم ارتش جمهوری اسلامی ایران

امیر سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

سلام علیکم و رحمة الله

با کمال احترام و مشعوف از عنایات خاصه مقام معظم فرماندهی کل قوا به آن فرمانده سرافراز، اعطای نشان و پرچم فداکاری به دانشگاه افسری امام علی علیه السلام تبلور نماد ایثار و از خودگذشتگی آحاد ارتش حزب الله، که به تعبیر معظم‌له «شجره‌ای طیبه» است را به ارواح پرفتوح شهدای والامقام و به محضر شما فرمانده محبوب و سایر همرزمان ارتشی‌ام به عنوان شهدای زنده، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بلاشک نائل شدن به این افتخار از ید با کفایت ولی امر مسلمین جهان، نشئه‌ای از برکات خون سرخ شهیدان و فداکاری جانبازان، آزادگان و ایثارگران سرفراز ارتش می‌باشد که در راستای اراده و رضایت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بوده و موجب تلاش مضاعف و مساعی بیش از پیش همرزمان عزیز در مجموعه غرورآفرین ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد گردید.

رئیس گروه مشاورین نظامی فرماندهی معظم کل قوا

سرلشکر ستاد علی شهبازی

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها