پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان «حسینی‌نسب»

«سعید اوحدی» با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم ‌«کبری گودرزی» مادر گرامی شهیدان معزز «سید عباس، سید حسن و سید علی حسینی‌نسب» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۱۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ - 10August 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه، حاجیه خانم «کبری گودرزی» مادر گرامی شهیدان معزز «سید عباس، سید حسن و سید علی حسینی‌نسب» را تسلیت گفت.

متن پیام فوق به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر حسینی‌نسب

سلامٌ علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم کبری گودرزی» مادر گرامی شهیدان معزز «سیدعباس، سیدحسن و سیدعلی حسینی‌نسب» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

سعید اوحدی
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران»

به گزارش دفاع‌پرس، سید حسن حسینی‌نسب ۱۸ آذر سال ۱۳۶۰ در حمیدیه اهواز، سید عباس حسینی‌نسب دوم فروردین سال ۱۳۶۱ در شوش و سیدعلی حسینی‌نسب ۲۸ بهمن سال ۱۳۶۴ در جزیره فاو به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار