معاون پارلمانی دولت دهم:

سیاست‌های دشمن در منطقه غرب آسیا شکست خورده است

لطف‌الله فروزنده با بیان اینکه امروز دشمنان ما دچار مشکلات داخلی شدیدی هستند، گفت: سیاست‌های آن‌ها در منطقه غرب آسیا شکست خورده و گفتمان جمهوری اسلامی امروز در منطقه و دنیا غالب است.
کد خبر: ۴۱۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ - 11August 2020

سیاست‌های دشمن در منطقه غرب آسیا شکست خورده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، لطف‌الله فروزنده عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه دشمن استراتژی تحریف و تحریم را در دست اجرا دارد، بیان کرد: تحریف جنگ روانی دشمن برای ناامیدی مردم است تا از طریق رسانه و فضای مجازی به مردم القا کند کشور بن‌بست رسیده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس ضمن تاکید بر اینکه نقشه دشمن نقش برآب شده است، گفت: تجربه چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده ملت ما با مقاومت، صبر و تلاش موفق شده است و با همدلی مسئولان و مدیران از این بحران هم عبور خواهیم کرد.

وی افزود: برخی در داخل هنوز به کمک آمریکا چشم دوخته‌اند که باید تجدید نظر کنند. کشور باید بر اساس توانایی خود اداره شود و با توجه به توانمندی‌های داخلی از جمله تولید، اشتغال و ظرفیت‌های موجود در کشور تکیه کنیم.

فروزنده با اشاره به ضرورت کنترل و مدیریت نقدینگی و چالش‌های حوزه ارز گفت: رشد بورس باید منطقی صورت بگیرد و مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان حل شود، فضای مجازی باید در برخورد با تحریف به طور جدی مدیریت شود متأسفانه در این باره ما صحنه را در اختیار دشمن گذاشتیم و بدون ایجاد مانعی دشمن در این فضا فعالیت و از آن سوءاستفاده می‌کند.

معاون پارلمانی دولت دهم گفت: امروز دشمنان ما دچار مشکلات داخلی شدیدی هستند و سیاست‌های آن‌ها در منطقه غرب آسیا شکست خورده است، گفتمان جمهوری اسلامی امروز در منطقه و دنیا غالب است و اگر با این رویه به تلاشمان ادامه بدهیم پیشرفت ازآن ما خواهد بود.

منبع: میزان

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها