نماینده ولی فقیه در لرستان:

شهدا جانشان را برای ترویج و گسترش امر به معروف و نهی از منکر فدا کردند

حجت‌الاسلام سید «احمدرضا شاهرخی» گفت: شش هزار و 300 شهید استان «لرستان» آمران به معروف و ناهیان از منکری بودند که جانشان را جهت بقای ملت و ترویج و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در طبق اخلاص گذاشتند.
کد خبر: ۴۱۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ - 11August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید «احمدرضا شاهرخی» ظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با بیان اینکه شجاعت امام حسین (ع) پشتوانه امر به معروف و نهی از منکر است اظهار داشت: ماه محرم، ماه تجلی امر به معروف و نهی از منکر، مظهر ایثار و فداکاری است.

وی افزود: در آیه قرآن معیار برتری امت، امر به معروف و نهی ازمنکر معرفی شده است چراکه در امت اسلامی سکوت و ترس معنا ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در کنار امر به معروف باید نهی از منکر نیز انجام و با فساد مبارزه شود ولی برخی از ما تنها به امر به معروف توجه می‌کنیم و نهی از منکر نداریم این یعنی تنها بخشی از وظیفه خود را انجام داده‌ایم و نمی‌توانیم به هدف الهی امر به معروف و نهی از منکر برسیم.

وی بیان کرد: امربه معروف و نهی از منکر باید برخواسته از ایمان باشد و خداوند در آیات قرآن می‌فرمایند اهل کتاب به دین اسلام ایمان بیاورند ولی متاسفانه برخی ایمان آورند و برخی در فسق و فجور باقی ماندند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در چهل سالگی دوم و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از طرف مقام معظم رهبری امر به معروف و نهی از منکر ظهور بیشتری دارد.

وی تصریح کرد: وضعیت استان لرستان نیز به گونه‌ای است که نیازمند همدلی، وفاق ،اتحاد و صدای واحدی داریم که امر به معروف و نهی از منکر را براساس دستورالعمل پیش ببریم و این موضوعی نیست که یک فرد یا دستگاهی به تنهایی به آن عمل کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد:هر توفیقی طی 40 سال انقلاب اسلامی حاصل شده آمران به معروف و نهی از منکر حضور داشته و در جلوگیری از فساد دخالت داشته‌اند.

وی اظهار داشت: شش هزار و 300 شهید استان لرستان آمران به معروف و ناهیان از منکری بودند که جانشان را جهت بقای ملت و ترویج و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در طبق اخلاص گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: در راستای امر به معروف و نهی از منکر با جوانانی با احساسات پاک روبرو می‌شویم که این احساسات نیازمند تدبیر است و نباید این احساسات را خاموش کنیم بلکه از این احساسات در مسیر صحیح هدایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ما باید به جایی برسیم که  هشت میلیون جوان مومن، پای کار، انقلابی، پای کار، معنویت گرا، اخلاق مدار و عدالت خواه برای نظام جمهوری اسلامی تربیت کنیم چرا که با مطالبه گری این جوانان بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار