نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌ جنوبی:

نیروی انتظامی از جایگاه حساسی برخوردار است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌ جنوبی با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی با مسئولیت‌های مختلف و ارتباط روزمره‌ای که جامعه با آنان دارد از جایگاه حساسی برخوردار است.
کد خبر: ۴۱۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ - 12August 2020

نیروی انتظامی از جایگاه حساسی برخوردار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌ جنوبی امروز در دیدار با سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی با مسئولیت‌های مختلف و ارتباط روزمره‌ای که جامعه با آنان دارد از جایگاه حساسی برخوردار است.

وی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مقتدر و امین، امروز از ارزش‌های ویژه‌ای برخوردار است و هرگاه سخن از حفظ ارزش‌ها و ناموس و وطن به میان می‌آید نیروی انتظامی با افتخار می‌درخشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌ جنوبی خاطرنشان کرد: ما احساس وظیفه می‌کنیم که همواره در خدمت نیروی انتظامی و دعاگوی آنان به جهت توفیقات بیشتر در مدیریت جامعه باشیم.

عبادی با اشاره به اینکه در استان خراسان‌ جنوبی از پنج سال گذشته با مدیریت صحیح فرماندهی انتظامی برای وی محبوبیت ایجاد شده، خاطرنشان کرد: امیدواریم فرماندهی جدید نیروی انتظامی استان نیز توفیق خدمت به مردم را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها