چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در دیدار با خانواده شهید جوانمرد مطرح کرد؛

خانواده شهدا سرمایه‌های اجتماعی جمهوری اسلامی هستند

سرهنگ علیرضا جنیدی گفت: خانواده شهدا سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که با تربیت نسلی فداکار بر اساس آموزه‌های دینی توانستند به جهاد و مقاومت رونق ببخشند.
کد خبر: ۴۱۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ - 12August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، در دیدار با خانواده شهید «علی جوانمرد»، اظهار داشت: تکریم از خانواده شهدا یک حرکت ماندگار فرهنگی است در طول سال به صورت مستمر اجرا می‌شود که این مراسم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با قوت بیشتری در حال برگزاری است.

وی گفت: خانواده شهدا سرمایه‌های اجتماعی ارزشمند کشور هستند که با تربیت نسلی فداکار بر اساس آموزه‌های دینی توانستند رونق‌بخش جهاد و مقاومت باشند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در ادامه سخنانش تأکید کرد: نوجوانان و جوانان ایران اسلامی نیازمند الگوهای مناسب هستند که شهدا به دلیل متخلق بودن به فضائل اخلاقی می‌توانند بهترین الگو برای نسل‌ امروز و آینده کشور باشند.

وی بر لزوم انس با وصایای شهدا تأکید کرد و گفت: وصیت‌نامه شهدا بیانگر سبک زندگی آنها است و باید با واکاوی نوجوانان و جوانان در این دست نوشته‌های ماندگار بتوانند الگوهای رفتاری و اجتماعی خود را پیدا کنند.

جنیدی امنیت، آرامش و اقتدار امروز نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و بیان داشت: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و در این راه از تمام هستی خود که جانشان بود، گذاشتند و آن را تقدیم اسلام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان این که تجلیل عملی از شهدا و خانواده آن‌ها حرکت در مسیر شهدا را به همراه خواهد داشت، گفت: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو رشادت‌ها، مقاومت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران به‌دست آمده است.

وی بیان داشت: تنها راه برون رفت از مشکلات تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه و رهبر جامعه اسلامی است .

جنیدی در پایان گفت: دیدار با خانواده شهدا روحیه خدمت را در خدمتگزاران نظام مضاعف می‌کند و این پیام را به همراه دارد که خط شهادت و خانواده شهدا هیچگاه فراموش نخواهند شد.    

«علی‌اصغر پورعباس» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بردسکن، سرهنگ جنیدی را در این دیدار همراهی کرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار