چهل‌سالگی سرو/ وصیت‌نامه شهید «علی اعظم پیرایی»؛

همیشه گوش به فرمان امام خمینی باشید+ دست نوشته

در فرازی از وصیت‌نامه سردار شهید «علی اعظم پیرایی» آمده است: می‌شود گوش به فرمان امام خمینی باشید و سخنان حضرت امام گره گشای مشکلات خود قرار دهید راه ودستور او را که امر الهی بدانید و همیشه امام را یاری کنید.
کد خبر: ۴۱۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۸ - 11September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، «علی اعظم پیرایی» دوم فروردین 1349، در نهاوند چشم به جهان گشود. تا سوم متوسطه درس خواند و سرانجام در دوم فروردین 1367 در عملیات بیت المقدس 4 به شهادت رسید و در امامزاده قاسم شهریار به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیتنامه شهید:

«ای کسانی که ایمان آورده اید گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند بلکه زنده هستند و در نزد خدای خویش روزی می خورند».

با سلام به مهدی موعود و نائب بر حقش حضرت روح الله الموسوی الخمینی و به امید پیروزی هرچه سریعتر رزمندگان پرتوان اسلام.

بار خدایا تو را حمد و سپاس فراوان از این که به من حقیر توفیق دادی که در میان سربازان و پاسداران اسلام باشم و دین خود را نسبت به اسلام عزیز و امت مسلمان ادا کنم.

خدایا از تو می خواهم که در این دنیا شهادت در راه خود را برایم مقدر سازی و در آن دنیای باقی، من را از دوستداران و مریدان اهل بیت و ائمه اطهار و به خصوص امام حسین (ع) قرار دهی و همنشینی با آنان را نصیبم کنی.

ای برادران و خواهران مسلمان و مومن به الله از شما می خواهم که همیشه و در همه احوال و امور خدا را ناظر بر اعمال و نیات خود ببینید و یک لحظه هم از خدا و یاد خدا غافل نشوید و همیشه تقوای الهی را برای خود قرار دهید. در مقابل گناهان و خطاهای دل و قلب خود را آرامش بخشید با یاد خدا.

پدر و مادر مومن به الله از شما می خواهم که ناراحت نباشید از این که فرزندتان را از دست می دهید چون برای من زحمت کشیده اید و خوشحال باشید که فرزندتان این راه را انتخاب کرده است، هرگز به خاطر من گریه نکنید بلکه گریه هایتان به خاطر خدا وائمه اطهار باشد.

برادران و خوهران همچنان گذشته همیشه گوش به فرمان امام خمینی باشید و سخنان حضرت امام گره گشای مشکلات خود قرار دهید راه ودستور او را که امر الهی بدانید و همیشه امام را یاری کنید.

و از خدا بخواهید که این نعمت را تا انقلاب حضرت مهدی(عج) وصی در کنار آن‌حضرت از ملت مسلمان ایران و مستضعفین جهان نگیرد به جبهه بیایید و دفاع از اسلام را به خود واجب بدانید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار