سردار اشتری در مشهد مطرح کرد؛

ضرورت ظرفیت‌سازی در راستای خدمت به خانواده کارکنان ناجا

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خدمت به کارکنان انتظامی و قدردانی از خانواده‌های ایثارگر این عزیزان که با گذشت و فداکاری نقش مهم و حساس خود را در پیشبرد مأموریت‌های ناجا ایفا می‌کنند و نیز قدرشناسی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان نیروی انتظامی یک رسالت مهم است که باید در این عرصه ظرفیت‌سازی شود.
کد خبر: ۴۱۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ - 13August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در آیین افتتاحیه هتل آرمان مشهد اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی شبانه روز برای امنیت و آرامش مردم و حفاظت از جان و مال و ناموس شهروندان در تلاش و خدمت هستند و در انجام مأموریت‌ها، وظایف و تکالیفی که بر عهده دارند فشار زیادی را متحمل می‌شوند.

فرمانده ناجا افزود: خدمت به کارکنان انتظامی و قدردانی از خانواده‌های ایثارگر این عزیزان که با گذشت و فداکاری نقش مهم و حساس خود را در پیشبرد مأموریت‌های ناجا ایفا می‌کنند و نیز قدرشناسی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان نیروی انتظامی یک رسالت مهم است که باید در این عرصه ظرفیت‌سازی شود.

سردار اشتری گفت: یکی از نقاط هدف در ظرفیت‌سازی خدمت به کارکنان انتظامی و خانواده‌های معظم شهدای ناجا، شهر مقدس مشهد است تا زمینه سفرهای زیارتی و سیاحتی برای همکاران عزیزمان هر چه بیشتر از پیش فراهم شده تا از معنویات این ره‌آورد  بهره‌مند شویم.

وی از همراهی، همگامی و مشارکت فعالانه شهردار مشهد، مدیرکل میراث فرهنگی و پیگیری‌های هیئت امنای بنیاد تعاون و فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در فراهم‌سازی زمینه‌های تکمیل این مرکز رفاهی که در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده قدردانی کرد.

در ابتدای این جلسه سردار «درویش» مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا، «کلایی» شهردار مشهد و سردار «تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گزارشی از اقدامات انجام شده در ساخت و بهره‌برداری از هتل آرمان ارائه دادند.

سردار اشتری در این جلسه با خانواده معظم شهیدان برقراری نظم و امنیت «مهران اقرع» و «امیررضا رمضانی» و نیز جانبار ۱۰۰ درصد «صادق میانکی» دیدار کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار