فرمانده سپاه کریلای مازندران:

خبرنگار انقلابی باید جریان‌ساز باشد / رسانه‌ها ارکان قدرت نرم هستند

سرهنگ «سیاوش مسلمی» با بیان اینکه خبرنگار باید برای انقلاب جریان‌ساز باشد، گفت: امروز از فضای جنگ سخت و نرم گذشتیم و معادلات رسانه تغییر کرده است و رسانه‌ها ارکان قدرت نرم هستند.
کد خبر: ۴۱۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ - 13August 2020

خبرنگار انقلابی باید جریان‌ساز باشد / رسانه‌ها ارکان قدرت نرم هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سپاه و بسیج استان اظهار داشت: امروز خبرنگاران رسانه‌های خبری شکل‌دهنده آراء و نظرات مردم و قشر نخبگی جامعه هستند.

وی با بیان اینکه تأثیراتی که امروز اصحاب رسانه و خبرنگاران دارند بی‌بدیل است، افزود: امروز از فضای جنگ سخت و نرم گذشتیم و معادلات رسانه تغییر کرده است و رسانه‌ها ارکان قدرت نرم هستند.

مسلمی ادامه داد: اگر مسئولین و دست‌اندرکاران جامعه به خوبی و شایستگی از این قدرت نرم تأثیرگذار و عمیق بهره‌گیری کنند آن کشور دست برنده را خواهد داشت و رسانه نیز پدیده ضروری در آن جامعه است.

وی با بیان اینکه هر جامعه و حکومتی که بخواهد در نظام بین الملل حرفی برای گفتن داشته باشد باید دارای رسانه هوشمند باشد، افزود: امروز جنگ دشمن جنگ شناختی است و افکار با رسانه و ابزار و قلم و فکر تغییر می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه خبرنگاران باید دارای بصیرت سیاسی، فرهنگی، سلامت و ... باشند، ادامه داد: همچنین خبرنگار باید به جریانات فرهنگی شهر خود بصیرت و شناخت داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه خبرنگار باید برای انقلاب جریان‌ساز باشد، گفت: مسئولی که تیشه به ریشه اقتصاد و اعتماد کشور بزند بخشی از شاخه‌های دشمن است چون هدف دشمن را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه خبرنگارانی که برای انقلاب قلم می‌زنند، جهاد می‌کنند، گفت: هر جا که در مقابل دشمن کار کنیم نوعی جهاد است.

مسلمی با بیان اینکه ما خبرنگار طراز انقلاب اسلامی می‌خواهیم و خبرنگار نباید خوراک دهنده رسانه‌های غرب نباشد،  گفت: خبرنگار باید مطالبه‌گر آرمان‌ها و اهداف انقلاب باشد و برای تقویت انقلاب تلاش کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف به دل مردم می‌نشیند، گفت: در جبهه فرهنگی در مقابل دشمن باید با وحدت ایثار و پشتکار بایستیم و بر ابزار دشمن غلبه کنبم.

وی با بیان اینکه در جبهه انقلاب هدف تقویت نظام مهم است و خبر نباید باعث یأس و نامیدی شود و خبرنگار نباید در سنگر دشمن باشد، گفت: شهید آوینی در گمنامی تمام با عظمتی که خلق کرد ماندگار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها