مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

امروز رسانه قدرت یک ملت است / نیازمند سواد رسانه‌ای قوی هستیم

حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» با بیان اینکه امروز چه دوستان و چه دشمنان می‌دانند که رسانه قدرت یک ملت محسوب می‌شود، گفت: رسانه قدرت ملی ماست و هر کسی که در این شرایط از این مجموعه غفلت کرد بازنده میدان است.
کد خبر: ۴۱۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ - 13August 2020

امروز رسانه قدرت یک ملت است / نیازمند سواد رسانه‌ای قوی هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سپاه و بسیج استان مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار داشت: امروز قطعا دنیا محتاج خبرنگاران و رسانه‌ها هستند و نقش موثر این قشر عظیم و اثرگذار زبانزد است.

وی با بیان اینکه امروز چه دوستان و چه دشمنان می‌دانند که رسانه قدرت یک ملت محسوب می‌شود، گفت: رسانه قدرت ملی ماست و هر کسی که در این شرایط از این مجموعه غفلت کرد بازنده میدان است.

حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: امروز دشمن به این نتیجه رسید که با جنگ ادراکی می‌تواند درک مردم را تغییر بدهد و ما باید در مقابله با این تفکر تحول در رسانه بوجود بیاوریم.

این مسئول با بیان اینکه رسانه مدرن و پیشرفته در جنگ قدرتی موفق‌تر خواهد بود، افزود: امروز دشمن به ما می‌گوید که ایرانیان سواد رسانه ای ندارند می‌توان گلوله‌های تبلیغی برای ایران ریخت و به هدف خود رسید.

وی با اشاره به قوی بودن سواد رسانه‌ای گفت: سلاح تبلیغات برنده‌تر از هر سلاحی است، امروز این سلاح در دست خبرنگاران است پس نباید نسبت به رسانه‌ها بی‌توجه باشیم و نیازمند سواد رسانه‌ای قوی هستیم.

حجت الاسلام تسخیری افزود: امروز ما در برد مقاومت اسلامی جبهه مقاومت را راه اندازی کردیم و دشمن را عقب راندیم و دشمن در سرزمین خودش امنیت ندارد و این را مدیون مدافعان حرم و سردار سلیمانی هستیم.

وی در پایان افزود: امروز بیش از جبهه مقاومت نظامی نیازمند به جبهه مقاومت رسانه ای هستیم.

در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال در حوزه سپاه و بسیج استان مازندران تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار