معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار مازندران خبر داد؛

افتتاح استودیوی دائمی برنامه‌های حوزه دفاع مقدس در مازندران

روح الله ایرانمهر از افتتاح استودیوی دائمی برنامه‌های مناسبتی پخش زنده و ضبطی حوزه ایثار و شهادت در هفته آینده در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ - 14August 2020

فتتاح استودیوی دائمی برنامه‌های حوزه دفاع مقدس در مازندران«روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در بازدید از استودیوی ضبط برنامه‌های ایثار و شهادت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: این استودیو با نظر کارشناسان صدا و سیما در صحن مرکزی مسجد فاطمه الزهرا (س) و در جوار هشت شهید گمنام در حال احداث در حال آماده سازی است.

وی افزود: از شاخصه‌های طرح ارائه شده در ایجاد این فضا، المان‌های دفاع مقدسی، مذهبی و ملی و همچنین نمادهای معماری ایرانی است.

ایرانمهر با بیان اینکه این یک استودیوی دائمی برای برنامه‌های مناسبتی پخش زنده و ضبطی است، از افتتاح آن در هفته آینده خبر داد.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های دفاع مقدس در طول سال از این استودیو پخش خواهد شد، از پخش  دو برنامه «هفت آسمان» و «کوله پشتی» از این استودیو خبر داد و گفت: ابن استودیو با هدف پوشش برنامه‌های تصویری صدا و سیما در حوزه دفاع مقدس ایجاد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها