نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

اسرا با تحمل روزهای سخت از کیان ایرانِ اسلامی دفاع کردند/ سلامت آزادگان مورد توجه مسئولان قرار بگیرد

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: اسراء با تجربه و تحمل روزهای سخت، زیر شکنجه‌های روحی و جسمی رژیم بعثی عراق، از حیثیت و کیان ایرانِ اسلامی دفاع کردند.
کد خبر: ۴۱۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ - 14August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم»، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز در دیدار جمعی از سادات آزاده دفاع مقدس با بیان اینکه استقامت آزادگان موجب عزت و آبروی نظام اسلامی شده است، اظهار داشت: اسراء با تجربه و تحمل روزهای سخت، زیر شکنجه‌های روحی و جسمی رژیم بعثی عراق، از حیثیت و کیان ایرانِ اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه تبریز ضمن تجلیل از رشادت و پایمردی کلیه ازادگان در چنگال دژخیمان بعثیر عراق و گرامیداشت یاد و خاطره سید و سالار آزادگان ایران اسلامی مرحوم حضرت حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی ، بیان داشت: آزادگان با ایمانی راسخ در برابر هجمه ها و فشارهای روحی و روانی سال‌ها دور از وطن و خانواده دوران اسارت را تحمل کردند و امروز هم از آسیب‌های پنهان جسمی و روحی بسیاری رنج می برند که لازم است موضوع سلامت و بهداشت آن‌ها مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

وی 26 مردادماه را یکی از خاطره ‎انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در این روز ایران اسلامی شاهد حضور و آزادی بزرگمردانی بود که سالها با وجود زجر و شکنجه روحیه رزمندگی خود را حفظ کردند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به روزهای به یادماندنی بازگشت اسوه های صبر به میهن اسلامی، گفت: اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رزمندگان و صبر و شکیبایی آزادگان و خانواده های شهدا و ایثارگران است.

امام جمعه تبریز ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را فرصتی برای گرامیداشت صبر، استقامت و ایستادگی آزادگان دانست و گفت: در طول سال و در عمل باید این انسان های بزرگ که رهبر انقلاب، آنها را استوانه های صبر ، مقاومتو استقامت یاد میکند مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار