مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی؛

هیئات حسینی در توزیع بسته‌های معیشتی پیشگام بودند

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: هیئات حسینی در موضوعاتی مانند دوخت ماسک، ضدعفونی سازی معابر، دوخت لباس ایزوله و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی پیشگام بودند.
کد خبر: ۴۱۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ - 15August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن شعبانی»، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به این که سازمان تبلیغات در ایام کرونا از یک سازمان مناسبتی به یک سازمان اجتماعی تبدیل‌ شده است، اظهار داشت: هیئات حسینی در این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفتند و در موضوعاتی مانند دوخت ماسک، ضدعفونی سازی معابر، دوخت لباس ایزوله و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی پیشگام بودند.

وی اضافه کرد: هیئتی‌ها در این مدت خانه‌های خود را به کارگاه دوخت ماسک تبدیل کرده و دفاتر نسیه مغازه‌ها را تسویه کردند.

حجت الاسلام شعبانی با تأکید بر این‌که عزاداران اباعبدالله(ع) در این مدت می‌توانند شعور حسینی را به نمایش بگذارند، ادامه داد: مردم می‌توانند با کمک‌رسانی به کسانی که کسب‌ و کارشان آسیب‌ دیده، قسط عقب‌ افتاده یا قرض دارند، اجاره عقب‌ افتاده دارند و غیره راه و مرام مولایشان را نشان دهند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به این که هر جا که تجمع رعایت نمی‌شود مردم از آن مکان‌ها دور شوند ادامه داد: انتظار داریم تا با همکاری مردم در این دهه و رعایت پروتکل‌های ابلاغی باعث برگزاری هر چه بهتر مراسمات دهه محرم شوند.

وی در پایان ابراز داشت: هیئت‌ها باید در سایت بیرق ثبت‌ نام کرده و از آنجا مجوز عزاداری بگیرند و هر جایی مراسم عزاداری باشد باید از سایت بیرق مجوز داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار