برگزاری دوره آموزشی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در استان سمنان

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان، گفت: دوره آموزشی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در سطح ادارات استان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳ - 02October 2013

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در سمنان، سرهنگ پهلوانی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای اجرای ابلاغیه معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری، با پیشنهاد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان و طی جلسات مکرر و نشست های متعدد با دفتر آموزش و پژوهش استانداری سمنان، تمهیدات لازم جهت اجرای دوره آموزشی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس به مدت 12 ساعت در سازمانها، دستگاه ها و ادارات استان برای آموزش کارکنان فراهم گردید.

وی هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات مدیران و کارمندان نسبت به موضوعات مرتبط با دفاع مقدس بیان کرد و اظهار داشت: طبق برنامه ریزی و هماهنگی های انجام گرفته، تامین اساتید این دوره از میان استادان واجد شرایط و دارای مجوز تدریس از سوی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس به عهده این اداره بوده که اسامی این عزیزان در اختیار ادارات و دستگاه های اجرایی استان قرار گرفته است.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان خاطر نشان کرد: تاکنون 500 نفر شامل، کارکنان استانداری سمنان، اداره محیط زیست، راه آهن شمال شرق و... این دوره را گذرانده و سازمانهایی از قبیل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، شرکت گاز، اداره کل امور مالیاتی، فرمانداری شهرستان، اداره کل کار و امور اجتماعی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان بسیج کارمندان، دانشکده فنی و حرفه ای شاهرود، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی( شاهرود) و... در حال انجام مقدمات برای برگزاری این دوره می باشند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار