بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت ورود آزادگان؛

آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان هستند

اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۱۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ - 15August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان  به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

26 مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‌ای است که پس از تحمل سال‌ها شکنجه و دوری از عزیزان به شرف افتخار آزادگی نائل شدند و چه بسا چشمان مادرانی که عزیزان خود را در اوج جوانی برای حضور در سنگر اسلام و جهاد حق عليه باطل در هشت سال دفاع مقدس بدرقه کرده و ديدار دوباره آنها را سالها به انتظار نشسته اند.

آزادگان ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس و در سیاه چالهای دشمن با تحمل شکنجه‌ها، سختی‌ها و دشواری‌ها، هرگز تسلیم ظلم و ستم نشده و با استقامت و مقاومت خویش، از آرمان‌های خود دست نکشیدند و مردانه ایستادند و تا آخرین لحظات از کیان اسلامی و ارزش‌های دینی دفاع کردند.

يقيناً علت اصلی صلابت و دوام نظام جمهوری اسلامی ايثار و جانفشانی جوانان اين آب و خاک ميباشد که همواره در برهه‌های حساس با از خود گذشتگی انقلاب را در مسير خود نگاه داشته و در برابر هجمه تهديدات مصون می‌دارند.

آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند. بی شک سال ها محرومیت این سرو قامتان تاریخ باعث شد که آنان امروز بیش از هر فرد دیگری در مسیر سبز موفقیت گام بردارند و الگو، اسوه و افتخار میهن خویش باشند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، بازگشت قهرمانانه آزادگان سرافراز به ميهن اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، آزادگان سلحشور و خانواده بزرگوار آنان و جامعه معزز ایثارگری تبریک گفته، سلامتی و سربلندی تمامی آرادگان عزیز را از درگاه خداوند متعال آرزومندیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار