جانشین رئیس پلیس بین‌الملل ناجا تأکید کرد؛

ضرورت تقویت دیپلماسی پلیسی در کارکنان ناجا

سردار کاظم مجتبایی با تأکید بر ضرورت تقویت دیپلماسی پلیسی گفت: این امر الگویی مؤثر برای پیشرفت دیپلماسی انتظامی و همچنین ارتقاء سطح دانش کارکنان نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۴۱۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ - 15August 2020

ضرورت تقویت دیپلماسی پلیسی در کارکنان ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، کارگاه آموزشی کشور شناسی با رویکرد انتظامی به ریاست سردار «کاظم مجتبایی» جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا و «حسین امیر عبدالهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی، کارشناسان پلیس بین‌الملل و پلیس‌های تخصصی به‌صورت ویدئوکنفرانس در محل پلیس بین‌الملل ناجا برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، سردار مجتبایی اظهار داشت: آموزش اثرگذار می‌تواند اخلاق و رفتار جدید در کارکنان ایجاد کند، به همین منظور پلیس بین‌الملل ناجا با برنامه‌ریزی تلاش می‌کند از صاحبان اندیشه‌های دیپلماسی در سطح کشور در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همچنین پیشبرد اهداف بهره ببرد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت دیپلماسی پلیسی و تاثیرات آن بر دیپلماسی ملی افزود: این امر الگویی مؤثر برای پیشرفت دیپلماسی انتظامی و همچنین ارتقاء سطح دانش کارکنان نیروی انتظامی است.

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا تصریح کرد: به اعتقاد مدیران و سیاست‌گذاران ملی، انسان‌ها در پایه‌گذاری مطلوب روابط بین کشور‌ها نقش اساسی دارند که بایستی برای تقویت دانش و بینش چنین افرادی تلاش شود.

در ادامه این کارگاه آموزشی، امیر عبدالهیان نیز با تأکید بر نقش افراد برای تنظیم دیپلماسی پلیسی اظهار داشت: اگر روابط سیاسی و بین‌المللی از صورت رسمی و استاندارد به روش دوستی و رفاقت بین فردی توسعه و تغییر پیدا کند، می‌تواند اثرات مطلوبی بر دیپلماسی ملی داشته باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار