چهل‌سالگی سرو/ مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

خوزستان باید در تولید محتوا هم پایتخت انتقال فرهنگ و هنر حوزه دفاع مقدس باشد

«هوشنگ نوبخت» گفت: خوزستان همان گونه که در مباحث جغرافیایی و فیزیکی میزبان و پایتخت دفاع مقدس بوده و هست در امر تولید محتوا هم باید پایتخت انتقال فرهنگ و هنر حوزه دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۴۱۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ - 15August 2020

خوزستان باید در تولید محتوا هم پایتخت انتقال فرهنگ و هنر حوزه دفاع مقدس باشد

«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، با اشاره به اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، از پخش اولین ویژه برنامه رادیویی در سطح ملی از مرکز خوزستان خبر داد و اظهار داشت: به لطف پروردگار و عنایت خون شهدا و همچنین تدابیر مدیر کل صداوسیمای مرکز خوزستان شنونده اولین قسمت از ویژه برنامه رادیویی «پلاک 40» بودیم.

وی افزود: خوزستان همان گونه که در مباحث جغرافیایی و فیزیکی میزبان و پایتخت دفاع مقدس بوده و هست در امر تولید محتوا هم باید پایتخت انتقال فرهنگ و هنر حوزه دفاع مقدس باشد.

نوبخت گفت: در ویژه برنامه رادیویی «پلاک 40» از وجود و حضور شاخص ترین چهره های نظامی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان خوزستان و سراسر کشور استفاده می شود تا همه شنوندگان عزیز از مراکز رادیویی استان ها بهره لازم را از این برنامه ببرند.

عضو کمیته رسانه‌ای چهلمین سالگرد دفاع مقدس ادامه داد: با توجه به بحران ویروس کرونا، استفاده بهینه از ظرفیت جهان شمول رسانه می تواند به انتقال گسترده این فرهنگ به همه نسل‌ها و سلیقه‌ها کمک کند به همین منظور همکاری مناسبی بین معاونت صدای مرکز خوزستان به خصوص مدیریت رادیو خوزستان «مصطفی سلیمانی» که از جانبازان ارزشمند دفاع مقدس هستند و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برقرار شده تا بهترین و مطلوب ترین محتوای مد نظر در این برنامه رادیویی که قابلیت پخش از طریق سیما را نیز دارد به مخاطب ارائه شود.

برنامه رادیویی «پلاک 40» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس هر پنجشنبه شب از ساعت 23 به صورت زنده و همزمان از طریق رادیو نمای سیما به مدت یک ساعت با حضور چهره های شاخص فرهنگی، هنری، نظامی و ادبی سراسر کشور از رادیو خوزستان و رادیو فرهنگ در مراکز رادیویی کشور پخش می شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها