چهل‌سالگی سرو/

آیین «عصر خاطره» به مناسبت سالروز ورود آزادگان در بوشهر برگزار شد

آیین بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و برنامه عصر خاطره به مناسبت 26 مرداد امروز در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر با حضور دو تن از آزادگان استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ - 15August 2020

برگزاری آئین «عصر خاطره» به مناسبت سالروز ورود آزادگان در بوشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیین بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و برنامه عصر خاطره به مناسبت 26 مرداد امروز در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با حضور دوتن از آزادگان استان برگزار شد.

«احمد دهباشی» مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر در این آیین ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و هیئت آزدگان در کنار هم هستند؛ زیرا هر دو مجموعه در راستای اهداف انقلاب پیش می روند که بارزترین موضوع آن شهدا و دفاع مقدس هستند.

وی گفت: در جریان کربلا چه شخصیت محوری داریم یکی حضرت زینب که سجده شکر به جا می آوریم که بخشی از عمر خود را همچون وی در اسارت به سر بردیم شخصیت دوم حضرت عباس (ع) است که همه آزاده ها درصدی از جانبازی را دارند و در این جانبازی آنچه مشترک است بحث اعصاب و روان است.

مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر متذکر شد: آزادگان همانطور که بسیار سختی کشیدند در دوران اسارت همچنان روحیه خیلی لطیفی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار