با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی ارتحال آیت‌الله «ربانی مهموئی» را تسلیت گفت

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله «محمدابراهیم ربانی‌مهموئی» از علمای بزرگ استان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۱۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ - 15August 2020

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی ارتحال آیت‌الله «ربانی مهموئی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله «محمدابراهیم ربانی‌مهموئی» از علمای بزرگ استان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

رحلت عالم وارسته آیت‌الله «ربانی‌مهموئی» اولین امام جمعه شهرستان بیرجند موجب تأسف و تأثر گردید.

رحلت آن فقیه وارسته و مجاهد نستوه که عمر بابرکت خود را در راه اعتلای کلمه‌الله و ترویج و نشر معارف نورانی اهل ‌بیت(ع) و ارشاد و هدایت مردم گذراند ضایعه بزرگی برای مردم دیار خراسان‌جنوبی است؛ مردمی که ولایتمداری و دینداری این مرد مؤمن و انقلابی را در زندگی ساده و رفتار و عمل ایشان می‌دیدند امروز در غم و مصیبت از دست دادن این انسان وارسته متألم و داغدار هستند.

آیت‌الله «ربانی» شخصیت متعهد، انقلابی و از انقلابیون استان خراسان‌جنوبی بود که سابقه‌ مبارزاتی ایشان به پیش از انقلاب برمی‌گردد و خدمات انقلابی ایشان در تمام دوران زندگی‌ سراسر خدمتش مستمراً ادامه داشته و در مدت عمر با برکت خود در صحنه‌های مختلف علمی، دینی و انقلابی منشأ اثر بوده است.

این عالم فرزانه که از بنیه علمی قوی و تقوای بالایی برخوردار بود در طول عمر خود به نشر علوم اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) پرداخت و همواره در بزنگاه‌های مهم در دفاع از خط اصیل ولایت مطلقه فقیه ثابت قدم و جزو یاران با وفای نظام و مقام معظم رهبری بود.

نقش برجسته ایشان در هدایت مردم وحل و فصل مشکلات و امور جاری آنان از نکات بارز و شایسته زندگی سراسر ایثار و گذشت این مجاهد خستگی‌ناپذیر به شمار می‌آید.

همچنین نقش ماندگار ایشان در سنگر امامت جمعه اول انقلاب و تلاش برای تربیت شاگردان و تبیین و تحکیم مبانی انقلاب و ولایت‌فقیه، درخشان و فراموش ناشدنی است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بیت محترم و فرزندان مکرّم ایشان و همه شاگردان و ارادتمندان آن عالم جلیل‌القدر و همچنین مردم ولایتمدار و مومن خراسان‌جنوبی از خداوند متعال، رحمت و مغفرت بی‌پایان برای ایشان و صبر و اجر و سعادت برای بازماندگان گرامی مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها