چهل‌سالگی سرو/ آزاده بوشهری:

آزادگان پیام‌آور دفاع مقدس هستند

«یوسف بختیاری» گفت: رژیم بعث ما را به عنوان مفقودالاثر زندانی کرده بود و خداوند اسراء را نگه داشت تا همچون حضرت زینب (س) که پیام کربلا را رساند ما هم بتوانیم پیام دفاع مقدس را برسانیم.
کد خبر: ۴۱۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ - 15August 2020

آزادگان پیام‌آور دفاع مقدس هستند /// سلام ببخشید اینترنت بشدت اینجا ضعیفه چندین بار باید باید درج کنیم تا درست بشه//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیین بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و برنامه عصر خاطره به مناسبت 26 مرداد امروز در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با حضور دو تن از آزادگان استان برگزار شد.

در این جلسه عصر خاطره «یوسف بختیاری» از آزادگان استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ۲۶ مرداد در کشور اتفاق و انقلاب میمون که آزادگان به میهن بازگشتند.

وی گفت: بچه‌های مظلوم در تابستان با آن شکنجه و نبود غذا با خود فکر می کردند که نهایتاً سه یا چهار یا پنج ماه بیشتر دوام نیاورد ولی با توکل به خدا و استقامت و رشادت آنها دوام آوردن و به دنیا ثابت کردند که آزاد هستند و آزاده می‌مانند.

بختیاری متذکر شد: رژیم بعث ما را به عنوان مفقودالاثر زندانی کرده بود و خداوند اسراء را نگه داشت تا همچون حضرت زینب (س) که پیام کربلا را رساند ما هم بتوانیم پیام دفاع مقدس را برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها